+ 0 -
ADA

معاون استاندار:

ساخت بيمارستان اسلام آبادغرب بايد هر چه سريعتر به اتمام برسد


معاون هماهنگي امور عمراني استانداري كرمانشاه بر اتمام هر چه سريعتر ساخت بيمارستان اسلام آبادغرب تاكيد كرد.

به گزارش واحد خبر اداره كل روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس مهرداد سالاري در جلسه با مهندس محمد جعفر عليزاده معاون وزير راه و شهرسازی اظهار داشت: روند ساخت و ساز در مناطق زلزله زده اعم از پروژه هاي مسكن مهر و ساخت مناطق مسكوني از روند خوبي برخوردار بوده اما ساخت بيمارستان اسلام آباد غرب به هيچ عنوان مناسب نيست و  از روند ساخت آن گله مند هستيم.

وي بيان داشت: بيمارستان اسلام آبادغرب در زلزله دو سال گذشته دچار خسارت هاي زيادي شد كه بعد از دو سال از روند ساخت مطلوبي برخوردار نيست.

وي با بيان اينكه ساخت و بازسازي اين بيمارستان از دغدغه هاي مردم مي باشد، تصريح كرد: مراحل ساخت اين پروژه مطلوب نيست و ما از اين روند گله مند هستيم و در اين راستا جلسات مختلفي با وزير محترم راه و شهرسازي و معاونين وزير داشتيم كه اميدواريم اين روند سرعت بگيرد و ساخت آن هر چه سريعتر به اتمام برسد.

 معاون هماهنگي امور عمراني استانداري كرمانشاه گفت: ما در جلسات شوراي فني استان روند ساخت تمام پروژه ها را كنترل و با دقت بر روند ساخت آنها نظارت مي كنيم و از عوامل ذيربط در ساخت اين بيمارستان مي خواهيم كه تلاش هاي خود را براي اتمام هر چه سريعتر آن بكار گيرند.



اوقات شرعی
آب و هوا