+ 0 -
ADA

مدير كل امور اجتماعي و فرهنگي استانداري كرمانشاه:

سازمان هاي مردم نهاد سكان دار مقابله با اعتياد باشند / حمايت و هدايت دو عنصر اصلي در تعامل با سازمان هاي مردم نهاد


جلسه مشاركت سازمان هاي مردم نهاد در مواد مخدر صبح روز چهارشنبه مورخ 31/3/96 به رياست عليرضا گودرزي مدير كل امور اجتماعي و فرهنگي استانداري كرمانشاه در محل سالن جلسات معاونت سياسي و امنيتي تشكيل گرديد.

 به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل استانداري كرمانشاه؛ مدير كل امور اجتماعي و فرهنگي استانداري كرمانشاه با بيان اهميت و نقش سازمان هاي مردم نهاد در توسعه پايدار و استفاده از ظرفيت اين سازمان ها براي كاهش آسيب هاي اجتماعي خواستار همكاري و همراهي همه دستگاه هاي اداري استان با تشكل هاي غير دولتي در جهت پيشبرد اهداف نظام اسلامي و ارتقا وضعيت اجتماعي و فرهنگي استان شد.
وي با ذكر اينكه اعتياد به مواد مخدر ريشه بسياري از معضلات و مشكلات ديگر اجتماعي مي باشد در ادامه عنوان كرد: تلاش در راه كنترل و پيشگيري از اعتياد مجاهدتي خاموش است كه تاثير مستقيم آنرا در زندگي شخصي خود و تربيت فرزندان نيز مي توانيم لمس كنيم .
  گودرزي  گفت: در استان كرمانشاه 79 سمن فعال در حوزه مواد مخدر و كاهش آسيب ها وجود دارد و در مقايسه با  كل كشور كه بيش از 2000 سمن فعال در حوزه مواد مخدر وجود دارد و سهم كرمانشاه و وضعيت آن در مقايسه با ميانگين كشوري را مي توان مطلوب ارزيابي كرد .
وي يكي از عوامل پيشرفت را توسعه كمي و كيفي سازمان هاي مردم نهاد برشمرد و گفت: اين نيروي هاي جوان و با نشاط يك سرمايه اصلي براي تحول اجتماعي و فرهنگي استان مي باشد. لازمه استفاده صحيح از اين نيروي بالقوه و توانمند داشتن نقشه راه ، حركت در چارچوب يك برنامه ريزي مدون و زمان مند مبتني بر دو اصل حمايت و هدايت از سوي دستگاه هاي متولي امور اجتماعي و فرهنگي است.
مدير كل اجتماعي و فرهنگي با اشاره به اهميت آمار و اطلاعات براي هرگونه برنامه ريزي و حركت هدفمند از همه دستگاه هاي عضو كارگروه خواست كه نسبت به ارائه آمارهاي دقيق و واقعي جهت  ادامه كار و برنامه ريزي جهت سال 96 اقدام نمايند.



اوقات شرعی
آب و هوا