+ 0 -
ADA

استاندار كرمانشاه:

سفر رئيس جمهور دستاوردهاي بسيار خوبي براي استان داشت/ با وجود برخی کاستی ها، عملکرد مجموعه مدیریت استان در عبور از بحران زلزله رضایت بخش بوده است

استاندار كرمانشاه گفت: سفر رئيس جمهور دستاوردهاي بسيار خوبي براي استان به همراه داشت كه خوشبختانه 3 هزار و 25 ميليارد تومان بودجه توسط رئيس جمهور محترم به استان اختصاص داده شد كه جزائيات آن را متعاقباً اعلام مي كنم.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس هوشنگ بازوند در نشست با فرمانداران استان كه با حضور معاونين و مديران ستادي استانداري در محل سالن تدبير استانداري برگزار شد، افزود: سفر رییس‌جمهور محترم دستاوردهای بسیار مطلوبی برای استان داشت و ‌شخص رییس جمهور و وزرای محترم نیز از سفر رضایت داشتند.

وي بيان داشت: 3 هزار و 25 ميليارد تومان بودجه توسط رییس جمهور محترم به استان‌اختصاص داده شد که جزییات آن را متعاقبا اعلام می کنم.

مقام عالي استان گفت: صدور پیام زنده نوروزی رییس جمهور محترم از میان مردم زلزله‌زده استان کرمانشاه اقدامی ارزشمند و بیسابقه بود که بازتاب کشوری بسیار مطلوبی هم داشت.

وي همچنين از فرمانداران خواست در چارت جدید که به زودی ابلاغ می شود، حتما در اسرع وقت حداقل یکی از معاونین خود را از میان بانوان انتخاب کنند.

وي در ادامه به زلزله استان اشاره كرد و اظهار داشت: زلزله آبان ۹۶ کرمانشاه تنها زلزله بزرگی در این ابعاد بوده است که مدیریت آن به صورت استانی انجام شده است.

استاندار كرمانشاه تاكيد كرد: هنر ما این است که زودتر از میدان بحران عبور کنیم و در بحران نمانیم چون حواشی و مشکلات آن بیشتر می شود لذا زندگی در مناطق زلزله‌زده در جریان است و با وجود برخی کاستی ها، عملکرد مجموعه مدیریت استان در عبور از بحران رضایت بخش بوده است.

مهندس بازوند تصريح كرد: مجموعه خاطرات و اقدامات خود در مدیریت بحران زلزله را در قالب یک کتاب تحت عنوان «پس از آن شب» نگاشته و چاپ کرده ام تا تجارب مجموعه مدیریتی استان در مدیریت بحران زلزله برای کشور باقی بماند.

استاندار كرمانشاه گفت: برنامه ریزی کرده ایم که مردم عزیز در مناطق روستايي زلزله‌زده تا پایان شهریور به خانه های خود برگردند.

وي خاطرنشان ساخت: مسوولان، خود را جای مردم زلزله‌زده بگذارند، زندگی در کانکس و بعضا چادر مشقت بار است و باید تمام توان خود را به کار بگیریم که این مردم رنج کشیده هرچه زودتر به خانه هاي خود برگردند.

مهندس بازوند بيان داشت: از هرکس که در کمک به مردم زلزله‌زده در چارچوب قانون با دولت همکاری کند، استقبال و تشکر می کنیم اما باید ساخت و سازها به صورت فنی ‌ استاندارد با نظارت دستگاه های ذیربط انجام شود تا در حوادث مشابه برای مردم عزیز مشکلی پیش نیاید.

وي همچنين گفت: در سفرهای کاری من به شهرستان ها، اگر بنری از تصویر استاندار نصب شود، مسوولیت آن با فرماندار است.

 



اوقات شرعی
آب و هوا