+ 0 -
ADA



سند آمایش استان تصويب شد/استاندار كرمانشاه: اميدواريم شاهد نتيجه درخشان اين سند براي توسعه استان باشيم

در جلسه شوراي برنامه ريزي و توسعه استان كه به رياست استاندار كرمانشاه برگزار شد، سند آمايش استان كه نقش محوري در توسعه و بالندگي كرمانشاه ايفا خواهد كرد به تصويب اعضا رسيد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس هوشنگ بازوند در اين جلسه با تبريك فرارسيدن ماه مبارك رمضان گفت: ماه مبارك رمضان كه ماه خودسازي و كسب تقواي الهي است، اميدواريم هر چه بيشتر بتوانيم از رحمت و فيوضات اين ماه مبارك بهره مند شويم.

مديران براي افطاري از بيت المال هزينه نكنند

وي با اشاره به برخي برنامه ريزي ها از سوي ادارات براي افطار دادن به همكاران و ديگر عوامل، بيان داشت: رسم است كه در اين ماه مبارك، ادارات افطارهايي به همكاران خود و ديگر عوامل مي دهند كه اين كار يك اقدام پسنديده و نيكو است است اما از مديران مي خواهيم كه براي افطاري دادن از بيت المال براي اين كار هزينه نكنند.

وي تصريح كرد:  اگر کسی قرار است افطاری به همکاران بدهد، بايد از جیب خود بپردازد.

استاندار كرمانشاه گفت: ذيحسابان ادارات هم حق ندارند كه فاكتور اين گونه مراسمات را قبول كنند و هرگونه جابجايي فاكتور هم نبايد در اين زمينه قابل پذيرش باشد.

نبايد فرصت بازسازي مناطق زلزله زده را از دست بدهيم

مهندس بازوند در ادامه با اشاره به روند بازسازي در مناطق زلزله زده، با بیان اینکه نباید فرصت بازسازی مناطق زلزله زده را از دست بدهیم، گفت: کسانی که درگیر بازسازی مناطق زلزله زده هستند به نحوی برنامه ریزی کنند که در ماه مبارک رمضان خللی در بازسازی ایجاد نشود.

مهندس بازوند همچنين از مديران خواست كه هر چه سريعتر نسبت به ارائه مدارك لازم و اسناد خزانه به اقتصاد و دارايي اقدام كنند.

وي خاطرنشان ساخت: در حال حاضر۸۷ درصد از اسناد خزانه جذب نشده و برای ارائه اسناد خزانه فرصت بسیار کم است و هنوز خیلی از مدیران مدارک لازم را برای دریافت اسناد خزانه به اقتصاد و دارايي ارائه ندادند كه مديران باید هرچه زودتر اقدام کنند.

سند آمايش براي توسعه استان نقش محوري دارد

مهندس هوشنگ بازوند در اين جلسه با اشاره به نقش محوري سند آمايش استان، گفت: اميدواريم با اجرايي شدن سند آمايش استان شاهد نتيجه درخشان براي كرمانشاه باشيم و با اجراي آن مسير توسعه براي استان هموار گردد.

وي اظهار داشت: مراحل تدوين اين سند مقداري طولاني شده لذا ضرورت دارد كه اين سند با هم انديشي خوب و مناسب دانشگاه رازي تدوين شده، هر چه سريعتر وارد فاز اجرا گردد.

وي خاطرنشان ساخت: مراحل بررسي و ارائه پيشنهادات و نكته نظرات از سوي صاحب نظران براي تدوين اين سند طي شده كه اميدواريم بهره كافي و مطلوبي را از اين سند براي توسعه و پيشرفت استان ببريم.

در اين جلسه سند آمايش استان كه به صورت راي گيري از مديران عضو شوراي برنامه ريزي انجام شد، به تصويب رسيد.



اوقات شرعی
آب و هوا