+ 0 -
ADA

معاون استاندار:

شهرداری‌ها باید به دنبال اجرای طرح‌های توسعه آفرین باشند


معاون عمرانی استاندار کرمانشاه در نشست بررسی طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی شهرهای هرسین، بیستون، اسلام آباد، روانسر و قلعه گفت: پروژه‌هایی که برای شهرها تعریف می‌شوند باید از این قابلیت برخوردار باشند که در توسعه شهر و شکل‌گیری یک درآمد پایدار برای شهرداری اثرگذار باشند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني استانداري كرمانشاه؛ مهرداد سالاري با بيان اينكه شهرداری‌ها اموال عمومی هستند و باید منابع آن‌ها در راستای منافع مردم و توسعه شهرهزینه شوند، اظهار داشت: باید تفکر توسعه‌ای بر شهرداری ها حاکم باشد‌ و منابع مالی باید در پروژه‌هایی به کار گرفته شوند که از توجیه اقتصادی برای شهر و شهروندان برخوردار باشد.

معاون استاندار افزود: در کنار اجرای پروژه‌ها، برنامه بهره‌برداری از یک پروژه نیز بسیار مهم است و باید در همه طرح ها لحاظ شود، از اجرای طرح های خدماتی و گردشگری در شهرها دفاع کرد، شهرهای توریستی مانند شهر بیستون باید به دنبال ایجاد مجموعه‌های خدماتی و تفریحی مناسب برای جذب گردشگران باشند.

وی تاکید کرد: نسخه‌های توسعه هر شهر با شهر دیگر متفاوت است و باید دارای توجیه سرمایه‌گذاری و بر اساس ظرفیت‌ها و نیازهای آن شهر طرح‌ ریزی شود.



اوقات شرعی
آب و هوا