+ 0 -
ADA

استاندار كرمانشاه خبر داد:

طرح كاهش زنجيره انتقال كرونا تا ٢٠ فروردين تمديد شد


استاندار كرمانشاه گفت: در جلسه ستاد ملي كرونا كه امروز ( ١٢ فروردين) به صورت ويدئو كنفرانس و به رياست دكتر روحاني برگزار شد؛ با تمديد طرح فاصله گذاري اجتماعي تا ٢٠ فروردين موافقت شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني استانداري كرمانشاه؛ هوشنگ بازوند همكاري و مشاركت بسيار مطلوب و همراهي مناسب مردم فهيم و شريف كرمانشاه در هفته اول اجراي طرح يادآور شد و اظهار داشت: ضمن تشكر از همه مردم استان تقاضا دارم در اين هفته نيز در خانه بمانند و به حفظ سلامت عمومي كمك نمايند.

 

استاندار كرمانشاه به ضرورت مشاركت مردم براي جلوگيري از شيوع اين بيماري اشاره كرد و گفت: تمامي دستورالعمل هاي طرح تا ٢٠ فروردين با همان جديت و قاطعيت اجرا مي شود و تحقق اين مهم نيازمند همكاري اقشار مختلف مردم است.

 

بازوند كاهش تماس و زنجيره انتقال  را يكي از راهبردهاي اصلي براي پيشگيري و كنترل بيماري كرونا ذكر كرد و گفت: در اجراي اين طرح با كاهش تماس، عدم برگزاري اجتماعات و حذف ترددهاي غير ضروري گام مهمي در كنترل بيماري برداشته خواهد شد.

 

وي افزود: بر اساس اين طرح مدارس و دانشگاه ها تا پایان زمان طرح تعطیل است و  ادارات دولتی حداکثر با یک سوم نیروهای اداری و به صورت شیفت بندی خدمات رسانی فعاليت خواهند نمود. 

 

استاندار كرمانشاه با توجه به تعطيلي پارک ها، بوستان ها، تفرجگاه ها و اماكن گردشگري  از مردم تقاضا داريم با توجه به اعلام ممنوعيت حضور و استقرار حتي در اماكن طبيعي در روز ١٣بدر در خانه بمانند و با بيرون رفتن كرونا را با زندگي خودشان گره نزنند.  

 بازوند ادامه داد: اصناف و مشاغل مشمول مقررات این طرح در قالب گروه بندی سه گانه كه بايد کاملاً فعال و تعطيل و يا تحت شرايط خاصي فعاليت كنند نيز تا ٢٠ فروردين همكاري لازم را داشته باشند.

   

استاندار كرمانشاه در خاتمه گفت: طرح روزهاي ١٢ و ١٣ فروردين در صدا و سيما و توسط معاون عمراني و فرمانده نيروي انتظامي تشريح شده و امكان تردد و اسكان در اين روزها ميسر نيست و تيم هاي بازرسي محيط زيست، نيروي انتظامي، راهداري و منابع طبيعي اجازه تردد و توقف را نخواهند داد، پس توصيه مي كنم ١٣ بدر در خانه بمانيد.



اوقات شرعی
آب و هوا