+ 0 -
ADA

معاون استاندار در جلسه رسیدگی به وضعیت گرمخانه‌ها:

فرمانداران و شهرداران بر گرمخانه‌ها نظارت مستمر داشته باشند/ هیچ فردی در شب‌های سرد نباید بی سرپناه باشد


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با تقدیر از جدیت فرمانداران در خدمات به افراد بی سرپناه بر استمرار نظارت‌ها بر وضعیت گرمخانه‌ها و حساسیت نسبت به پناه یافتن برخی افراد در شب‌های سرد زمستان تاکید کرد.

به گزارش واحد خبر پایگاه  اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه؛حسین خوش اقبال در جلسه رسیدگی به وضعیت افراد بی پناه و گرمخانه‌های استان که در دفتر معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی تشکیل شد، با شکرگزاری برای نزولات آسمانی اخیر گفت: باید از زحمات مجموعه دستگاههای خدمات رسان و فرمانداران شهرستانها تقدیر کرد که با اقدامات خود نگذاشتند طعم شیرین بارش برف به تلخی حوادث تبدیل شود.

وی با اشاره به برودت کم سابقه هوای استان و مشکلات اقتصادی ناشی از کرونا تاکید کرد: خوشبختانه تا به این لحظه شاهد مرگ افراد بی سرپناه نبوده‌ایم اما همچنان این حساسیت باید وجود داشته باشد که در این شرایط مبادا بروز اتفاقی باعث جوسازی رسانه‌های معاند شود.

معاون استاندار کرمانشاه ادامه داد: بالاخره این افراد با هر وضعیت و بنا بر هر دلیلی که بی پناه شده باشند، دارای حقوق انسانی هستند و باید حداقل ها برایشان مخصوصا در این شب های سرد فراهم شود. 

خوش اقبال با اشاره به آمادگی گرمخانه‌های استان تاکید کرد: فرمانداری ها و شهرداری ها باید با جدیت و حساسیت پیگیر امور افراد بی سرپناه و آماده بودن گرمخانه‌ها باشند که مبادا در این شب‌های سرد شاهد فوت انسانی در خیابان‌ها باشیم.

وی همچنین گفت: از نیروی انتظامی و کلانتری‌ها توقع می‌رود که اطلاع‌رسانی به موقع را در صورت رویت افراد بی سرپناه به شهرداری داشته باشند و در صورت نیاز برای انتقال این افراد به گرمخانه‌ها مشارکت کنند. 

خوش اقبال افزایش ظرفیت گرمخانه‌ها، نظارت و سرکشی نمایندگان بهزیستی و شهرداری را از دیگر توقعات خود برشمرد و گفت: رسیدگی به سیستم گرمایشی و بهداشتی این گرمخانه‌ها نیز به شکل مستمر مورد نظارت نمایندگان بهزیستی و شهرداری قرار بگیرد.



اوقات شرعی
آب و هوا