+ 0 -
ADA

دكتر حاتمي:

كرمانشاه از استانهای پیشرو در زمینه رشد شرکت های دانش بنیان است

دکتر حاتمی معاون اقتصادی استاندار در بازدید از مرکز رشد دانشگاه رازی در جریان فعالیت ها و مشکلات این مرکز قرار گرفت.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ دكتر هدايت حاتمي در نشست مشترک با مدیران و فعالان این مرکز ، رشد و توسعه‌ای که خاستگاه علمی داشته باشد را پایدار و پیشرو ذکر کرد و گفت: کرمانشاه از موفقترین استان‌های کشور در زمینه رشد شرکت‌های دانش بنیان است و به همین منظور نگاه ویژه و مثبتی به این مقوله داریم و حمایت‌های زیادی هم در این زمینه انجام داده ایم.

معاون استاندار در ادامه اظهار داشت: شرکتها و واحدهای زیادی‌که دارای خدمات متنوع و متفاوتی هستند در این مرکز حضور دارند اما ارتباط مناسبی بین این واحدها دیده نمیشود که بتوانند هم پوشانی لازم را در حمایت از همدیگر داشته باشند که این مسئله باید رفع شود تا بهره وری این مرکز و نیز شرکتهایی که در این مرکز هستند افزایش یابد.

حاتمی بر ضرورت ایجاد مراکز مهارت اندوزی در زمینه کسب و کار تاکید و بیان داشت:راه اندازی مدرسه کسب و کار باید یکی از اولویت‌های استان شده و دولت هم در این زمینه کمک‌های لازم را اختصاص خواهد داد.

وی گفت: ده مرکز رشد در دانشگاه ها و دیگر مراکز علمی استان وجود دارد که باید رابطه معناداری با هم داشته باشند و از جزیره‌ای عمل کردن خارج شوند تا بتوانیم  از بستر علم و دانش بهره وری مطلوبی برای ایجاد کار و اشتغال داشته باشیم.

حاتمی در پایان اظهار داشت: توسعه بازار واحدهای تولیدکننده مراکز رشد باید به یک هدف اولویت دار تبدیل شود و محصولات تولید شده در این مراکز بتوانند کیفیت خود را در جامعه هدف نشان دهند و به درآمدزایی برسند.

 



اوقات شرعی
آب و هوا