+ 0 -
ADA

استاندار کرمانشاه:

محدودیت و ممنوعیت های کرونایی دوباره اعمال می شود! / اگر توصیه های بهداشتی رعایت نشود، وارد پیک چهارم می شویم


استاندار کرمانشاه گفت: بعد از پیک سوم شاهد سیر نزولی آمار مبتلایان و فوتی ها بودیم، اما افزایش تعداد بستری ها در هفته گذشته بسیار نگران کننده است و احتمال دارد وارد پیک چهارم بیماری کرونا شویم که بسیار خطرناک است.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه؛ «هوشنگ بازوند» در حاشیه نشست ستاد ملی کرونا که امروز (4 بهمن ماه) به ریاست دکتر روحانی و به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد به روند افزایشی تعداد بستری های استان اشاره کرد و تأکید کرد: متأسفانه آمار بستری ها از 130 نفر به 170 نفر رسیده است و اگر توصیه های بهداشتی رعایت نشود خسارات زیادی ایجاد می شود و علاوه بر جان مردم، متاسفانه مشکلات معیشتی هم ایجاد می شود.

 وی افزود: در هفته های گذشته بارها هشدار دادیم و از مردم خواهش کردیم و تقاضا داشتیم که توصیه های بهداشتی را رعایت کنند زیرا عملاً سیرنزولی متوقف شده و تعداد مبتلایان و بستری ها رو به افزایش است.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه گزارش های ستاد ملی کرونا احتمال ابتلای کودکان و نوجوانان را در برخی استانها پیش بینی کرده است، خاطرنشان ساخت: این روند جدید در رده های سنی پایین علایم داشته و بیمار بستری می شود و ساده انگاری شرایط علاوه بر ورود به پیک چهارم سبب افزایش مرگ و میرها مانند کشورهای اروپایی می شود.

بازوند در ادامه بر لزوم مشارکت بیشتر و همدلی و همراهی گسترده تر برای مبارزه با کرونا تأکید کرد و گفت: راه حل اصلی مبارزه با بیماری کرونا در تغییر رفتار مردم و رعایت توصیه های بهداشتی است و اگر رعایت نشود مطمئن باشید کلیه محدودیت ها و ممنوعیت های کرونایی شامل ترددها و تعطیلی مشاغل را اجرا خواهیم کرد.

  

 



اوقات شرعی
آب و هوا