+ 0 -
ADA

استاندار كرمانشاه تاكيد كرد:

مديران ملزم به كوتاه كردن فرآيند سرمايه گذاري در استان هستند

استاندار كرمانشاه تاكيد كرد: مديران ملزم به كوتاه كردن فرآيند سرمايه گذاري و همچنين ايجاد بسترهاي لازم براي تسريع در روند سرمايه گذاري در استان هستند.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ دكتر اسداله رازاني در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان كه در محل سالن جلسات استانداري برگزار شد، افزود: براي ايجاد اشتغال و كاهش روند بيكاري،  مديران استان بايد بيش از پيش تلاش كنند تا  فرآيند سرمايه گذاري در كرمانشاه كاهش پيدا كند.

وي با تاكيد بر حذف سخت گیری های بی مورد برای ورود سرمایه گذاران در استان و کوتاه کردن زمان پاسخگویی به استعلام های مورد نیاز از سوی دستگاه های اجرایی تصريح كرد: پاسخگویی دستگاه های اجرایی به سرمایه گذاران بايد ظرف 15 روز انجام شود.

وي گفت:  دستگاه ها و اداراتي كه کار اعطای مجوز و پاسخگویی به استعلام را برعهده دارد وظيفه دارند حداکثر ظرف مدت 15 روز كار مربوط به استعلامات را انجام دهند و نبايد هيچ گونه كوتاهي در اين زمينه براي جذب سرمايه گذاري در استان رخ دهد.

استاندار كرمانشاه بيان داشت: تمام شرایط لازم برای برای حضور سرمایه گذار در استان باید فراهم شود زيرا در استان به انجام كارهايي كه روند سرمايه گذاري را تسهيل كند،  نياز داريم.

وي با بيان اين مطلب كه برای اعطای زمین به سرمایه گذاران برای احداث واحد تولیدی، در صورت امکان باید سعی شود در درون شهرک های صنعتی به متقاضيان زمین واگذار شود،  اظهار داشت: نباید هیچ اجباری برای سرمایه گذاران برای حضور در شهرک های صنعتی وجود داشته باشد و اگر سرمايه گذاران به ساخت واحدی تولیدی در خارج از شهرک های صنعتی تمایل داشتند بايد با همکاری امور اراضی شرایط لازم برای آن ها فراهم شود.

در اين جلسه راهكارها و برنامه هاي لازم براي هماهنگي بيشتر بين دستگاه هاي اجرايي جهت تسهيل و حذف سخت گيري هاي بي مورد در روند جذب سرمايه گذاري در استان مورد بررسي و تبادل نظر قرار گرفت.



اوقات شرعی
آب و هوا