+ 0 -
ADA

با حضور معاون استاندار کرمانشاه؛

مدیر دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری معارفه شد


در آئینی با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه "فرهاد همتی" به عنوان مدیر جدید دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری معارفه و از خدمات "علی اکبر اکبری" مدیر سابق این دفتر تقدیر بعمل آمد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه؛ محمد ابراهیم الهی تبار با تسلیت سالگرد ارتحال امام و قیام پانزده خرداد تاکید کرد: این آموزه ها و رهبری های امام خمینی(ره) بود که ایستادگی جوانان معتقد و مومن را در بزرگترین جنگ قرن رقم زد که در آن وجبی از خاک کشور جدا نشد.

وی افزود: پس از امام راحل مقام معظم رهبری بخوبی سکان دار انقلاب بوده و توانستند انقلاب اسلامی را در طوفان ها و حوادث بسلامت عبور دهند.

معاون استاندار با گرامیداشت یاد شهدای قیام پانزده خرداد تصریح کرد: روزی که این شهدا در دفاع از امام و مرجع خود قیام کردند هرگز به این فکر نکردند که جایگاه و مقامی در قدرت داشته باشند و تنها بخاطر اعتقادشان پشت سر امام(ره) ایستادند.

الهی تبار در ادامه با تاکید بر جایگاه با اهمیت مسئولیت دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی خاطرنشان کرد: این دفتر از آنجایی که هویت ملی افراد را تعیین می کند جایگاه سیاسی و امنیتی مهمی دارد که می طلبد از آسیب های درون سازمانی و مشکلات بیرونی به دور بماند. 

.ی ساماندهی به مهمانسراهای دفتر امور اتباع در شهرستانهای استان را یکی از انتظارات دانست و افزود: لازم است کمک های خارجی که به امور اتباع میشود با مدیریت مطلوب به موقع به موارد مصرف برسد.

معاون استاندار با تقدیر از زحمات اکبری در دوران مدیریت دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی  گفت: همتی از نیروهای خوش فکر و باتجربه استان محسوب  می شود و انتظار استان تقویت اقدامات مثبت گذشته و رفع و اصلاح کاستی ها در حوزه امور اتباع است.

الهی تبار در ادامه با اشاره به عملکرد استان در کنترل و مدیریت کرونا گفت: در این مدت مجموعا نزدیک به ۸۱میلیارد تومان، کمک معیشتی و مومنانه را ازسوی اقشار مختلف مردم اعم از شیعه ،اهل سنت و اهل حق را داشته ایم که کرونا را به فرصت همدلی و همیاری تبدیل کرد.

 معاون استاندار با اشاره به افزایش تست های کرونا در استان تا 700 مورد در روز خاطرنشان کرد: همکاری و همراهی مردم با پروتکل های بهداشتی و هشدارها موجب شد که استان بتواند کرونا را مدیریت کند.

وی همچنین با بیان اینکه شرایط عادی در موضوع کرونا وجود ندارد تاکید کرد: رعایت پروتکلهای بهداشتی برای جلوگیری از شیوع کرونا در ادارات بیشتر از هر جا توقع میرود و لازم است که علاوه بر کارکنان، مراجعات به ادارات نیز با رعایت پروتکل ها انجام شود.

 

 

 

 



اوقات شرعی
آب و هوا