+ 0 -
ADA



مراسم عزاداري حضرت سيد الشهدا(ع) در استانداري

همزمان با هشتمين روز از ماه محرم، مراسم عزاداري سيد و سرور شهيدان حضرت اباعبداله الحسين(ع)، با حضور آيت ا.. علما نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه كرمانشاه، استاندار كرمانشاه، معاونين، مديران ستادي و كاركنان استانداري در محل مسجد غدير استانداري برگزار شد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ آيت ا.. علما در اين مراسم با بيان اينكه ظرفيت حضرت سيدالشهدا(ع) هم در زندگي پربركت خود و هم پس از شهادت قابل تامل است، گفت: امام حسين(ع) همه عالم را جذب كرده است زيرا اين امام بزرگوار هر آنچه را در دنيا داشت در راه خدا تقديم كرد.

وي بيان داشت: ما بايد نهايت بندگي و اطاعت از خداي متعال را داشته باشيم و بدانيم كه همواره در محضر خدا هستيم و او ناظر بر اعمال ما است.

نماينده ولي فقيه در استان اظهار داشت: عاشوراي حسيني منجر به تربيت افراد بزرگي شده است كه اين افراد مسير درست و صحيح جامعه را براي مردم تبيين و تشريح كرده اند.

وي اظهار داشت: نگاه حضرت سيداشهدا(ع) نگاه توحيد بود و به همين دليل است كه پس از ساليان سال خون مردم براي پاسداري از مسير چراغ هدايت به جوش در مي آيد.

امروز بزرگترين امر به معروف حفظ نظام مقدس جمهوري اسلامي است

همچنين در اين مراسم جعفر همتي معاون ستاد امربه معروف و نهي از منكر استان گفت: امروز بزرگترين امربه معروف تلاش براي حفظ و پاسداري از نظام مقدس جمهوري اسلامي است.

مشاور عالي استاندار افزود: امروز دشمنان انواع دسيسه ها و توطئه هاي خود را براي ضربه زدن به اين نظام بكار گرفته اند كه ما وظيفه داريم از اين انقلاب كه برگرفته از عاشوراي حسيني است، پاسداري و حفاظت كنيم.

وي افزود: هر جا و مكاني كه بحث مخالفت با اين نظام پيش مي آيد همگي وظيفه داريم كه نگذاريم اهداف پليد دشمنان براي اين كشور محقق شود زيرا ايران اسلامي امروز پرچمدار و حامي محرومين و مستعضفان جهان است.

در اين مراسم مداحان عصمت و طهارت به مديحه ثرايي و ذكر مصيبت امام حسين(ع) و ياران و اصحاب باوفاي امام حسين(ع) در روز عاشورا پرداختند.



اوقات شرعی
آب و هوا