+ 0 -
ADA

استاندار کرمانشاه:

مردم ایران با اتکا به فرهنگ ایثار و شهادت در دل دشمنان هراس افکنده اند

استاندار كرمانشاه گفت: مردم ایران با اتکا به فرهنگ ایثار و شهادت در دل دشمنان هراس افکنده اند.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس بازوند در نشست شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت اظهار داشت: صرفه هزینه های کلان لازمه ترویج و توسعه فرهنگ‌ شهادت پول نیست. ۱۴۰۰ سال این فرهنگ با عشق و ایثار سینه به سینه اینجا رسیده است و در برهه های مختلف تاریخ با زر و زور و تزویر نتوانستند سد راه آن شوند.

وي بيان داشت: در طول ۸ سال جنگ تحمیلی همین مردم با همین فرهنگ ایثار و شهادت به لحاظ مالی و منابع انسانی اداره کردند و دشمن را زمینگیر نمودند.

استاندار كرمانشاه خاطرنشان كرد: در سیل و زلزله نیز مردم با همین روحیه به از شهرهای دور و نزدیک به کمک هموطنان خود شتافتند و این حماسه بزرگ همدلی و نوعدوستی را رقم زدند.

مهندس بازوند ادامه داد: امروز هم که رهبر فرزانه انقلاب گزینه مقاومت را در برابر آمریکا برگزیده اند از پشتوانه عظیم فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه برخوردار است و این موضوع در دل دشمنان هراس عجیبی ایجاد کرده است.

وي گفت: ایثار و شهادت زمانی اثر گذار خواهد بود که تبدیل به فرهنگ عمومی تبدیل شود لذا جوانان و دانشگاه ها، جامعه هدف ما برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و میزان اثرگذاری دستگاه های مختلف در این جامعه هدف باید ارزیابی شود.

استاندار كرمانشاه افزود: نصب نمادها نقش مهمی در ترویج فرهنگ و شهادت در میان نسل جوان دارد و حضور این نمادها در سطح کرمانشاه باید پررنگتر شوند. در مسکو در همه اماکن عمومی پر رفت و آمد مانند پارک ها و ایستگاه های عمومی این نمادهای این کشور نصب شده اند. این ها برای نسل جدید کنجکاوی ایجاد می کند و آن ها را ترغیب می کند به دنبال فهم آن ها بروند.



اوقات شرعی
آب و هوا