+ 0 -
ADA

استاندار کرمانشاه:

مردم ایران به این ارتش فداکار و قدرتمند می‌بالند / ارتش همواره در همه بحران‌ها در کنار ملت ایستاده است


استاندار کرمانشاه گفت: مردم بی گمان ایثارگری ها و فداکاری های ارتش در بحران های بزرگی همچون زلزله آبان 96 ، سیل و کرونا را فراموش نخواهند کرد و ملت ایران به این ارتش فداکار، قدرتمند و انقلابی می‌بالند.

 

هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در آیین باشکوه رژه روز ارتش مصادف با 29 فرودین که با حضور امیر آریانفر فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن این روز گفت: روز ارتش برای مردم ایران بسیار عزیز و گرامی است و ایرانی ها همواره به وجود این ارتش مقتدر، با صلابت و انقلابی افتخار می کنند و به آن می بالند.

 

وی ارتش را یک نیروی مخلص و مردمی توصیف کرد و افزود: در طول 42 سال از عمر پربرکت جمهوری اسلامی، ارتش در مقاطع مختلف مانند بحبوحه انقلاب، دوران دفاع مقدس و در دیگر تهدیدها و بحران هایی که در کشور به وجود آمده، همیشه در کنار مردم ایستاده و خود را جدای از آن ها ندانسته است.

 

مدیر ارشد استان یادآور شد: مردم بی گمان ایثارگری ها و فداکاری های ارتش در بحران های بزرگی همچون زلزله آبان 96 و سیل و کرونا را فراموش نخواهند کرد و تاریخ هیچگاه  این خودگذشتگی ها و جانفشانی ها را از یاد نخواهد برد.

 

وی گفت: همه ایرانیان به وجود این برادران عزیز ارتشی که مرزبانان کشور هستند و امنیت و آرامش را به ارمغان می آورند؛ افتخار می کنند.

 



اوقات شرعی
آب و هوا