+ 0 -
ADA

وزیر ورزش و جوانان:

مردم ما با صلابت تر از گذشته در مسیر انقلابی خود به دفاع از دستاوردها می پردازند/ استاندار کرمانشاه در بحث بازسازي مناطق زلزله زده کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشتند

وزیر ورزش و جوانان با تبریک پیروزی شکوهمند و حضور باصلابت و مقتدرانه ملت ایران در راهپیمایی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی گفت: این حضور مقتدرانه پاسخ قاطعی به دشمنان انقلاب اسلامی بود.

مسعود سلطانی‌ فر روز پنجشنبه در نشست مشترک فدراسیون های ورزشی در پایانه مرزی خسروی شهرستان قصرشیرین، افزود: این یک حماسه غیرقابل تصور برای خیلی ها بود و ما شاهد حضور جوانانی بودیم که نه انقلاب، نه امام و نه جنگ را دیدند اما عاشقانه آمدند تا اعلام کنند انقلاب و جمهوری اسلامی ادامه دارد و این پاسخی قاطع به همه دشمنان بود.

وی اظهار داشت: باید جلوی ملت سر تعظیم فرود بیاوریم و باید با حمایت و اعتماد و هم افزایی ملت، حرکت های آینده را با قدرت بیشتر ادامه دهیم و در راستای خدمت گذاری به مردم قدم های اساسی برداریم.

وی ادامه داد: به طور یقین ما در صحنه های آینده و چالش هایی که با جهان داریم با حضور مردم از قوت و قدرت بیشتری برخوردار و حرفمان را بهتر می زنیم و از ارزش ها و دستاوردها و کیان بهتر دفاع می کنیم.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه با بیان اینکه اکنون 2 هزار و 509 سازمان مردم نهاد در کشور زیر پوشش داریم، اضافه کرد: در جهت اجرایی شدن مفاد بیانیه گام دوم که دیروز از سوی رهبر و قبل از حادثه تروریستی بیان فرمودند، باید همه ظرفیت ها را به کار ببریم و ایران به عنوان کشوری قدرتمند بیش از گذشته نقش آفرینی و تاثیر گذار باشد.

وی با بیان اینکه مردم با وجود تحریم ها و مشکلات و تورم اعلام کرده اند تحت هر شرایطی پای نظام ایستاده اند.

وی با تسلیت شهادت جمعی از عزیزترین فرزندان این مرز و بوم که در سیستان و بلوچستان بر اثر حادثه تروریستی اتفاق افتاد، گفت: دشمن از یک طرف در پایتخت لهستان یک کنفرانس نمایشی درست می کند و از طرف دیگر این عملیات کور تروریستی را انجام می دهد تا بعد از حماسه حماسه 22 بهمن، کام مردم ایران را تلخ کند ولی این اقدام ها در عزم و اراده مردم خللی وارد نمی کند و مردم ما با صلابت تر از گذشته در مسیر انقلابی خود به دفاع از دستاوردها می پردازند.

وی گفت: ما از مدتها پیش این سیاست را مشخص کردیم که نشست هایمان را به استان های نیازمند و محروم ببریم، تا در کنار سفرها امکانات بیشتری وارد مناطق شود و این تحولات در رشد توسعه اجتماعی ورزشی و جوانان استان موثر باشد.

وی گفت: این نشست در کرمانشاه و مناطق زلزله زده امروز برگزار شد چون این برای ما حایز اهمیت است و مردم در طلایی ترین دوران برای دفاع از حاکمیت ملی نقشی موثر داشتند و پارسال نیز با یک حادثه تلخ مواجه شدند و متحمل خسارت های مادی و جانی زیادی شدند.

وی افزود: در زلزله ای که اتفاق افتاد با حضور رهبری و رئیس جمهوری و دیگر مسئولان که در کمک رسانی مهم بود ولی محوریت کار در بخش بازسازی و امداد و نجات به استانداری و استاندار بود و استاندار کرمانشاه کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشتند و نمایندگان استان فرماندهان و نیروهای مسلح تلاش خوبی انجام دادند و سریع عمل کردند و ساخت و سازها بیش از آن چیزی که در گذشته بوده انجام می شود و این بسیار خوب است و البته مردم ما حق دارند از امکانات برخوردار باشند .

وی گفت: در کرمانشاه استعدادهای ورزشی بسیاری است و در همه رشته ها قهرمانان بسیاری هست و در همه نقاط کشور و استان کرمانشاه دارای نخبگانی هستیم که اگر بستر لازم را فراهم کنیم می توانند افتخار آفرینی کنند و نیاز است همه از هر امکاناتی که دارند زمینه بروز و ظهور این استعدادها را فراهم کنند.

وی گفت: اکنون بیش از هشت برابر رژیم گذشته در زمینه فضاهای ورزشی و از مساحت 30 برابر گذشته و در بخش دسته ها هشت برابر رشد داشتیم و در زمینه افتخار آفرینی و مدال اوری نیز رشد خوبی داشتیم.

وی ادامه داد: به شرط همدلی و وحدت و ایجاد شرایط برای جوانان زمینه رشد بیشتر وجود دارد.

وی بر ساخت بیشتر فضاهای ورزشی تاکید کرد و گفت: اکنون با وجود تنگناهای و منابع مالی محدود دولت و فشارهای ناشی از تحریم ها دولت با همه توان تلاش می کند تا مشکلات مناطق زلزله زده را حل و تسهیلات و منابع زلزله زدگان را برای بازسازی ها و تسریع در این امر پرداخت کند.

وی ادامه داد: اکنون کنفرانس ورشو در حال برگزاری است و یکی از دلایل اصلیش این است آمریکا در فرایند خروج از برجام دچار انزوای سیاسی شده بود.

وی گفت: وقتی رئیس جمهور فعلی آمریکا می گوید در برجام منافع آمریکا تامین نشده و وزیر خارجه ایران سر وزیر خارجه آمریکا را کلاه گذاشته نشان دهنده دستاورد و منافع ماست و این دلیلی بر حقانیت برجام است.

وی عنوان کرد: مدیریت در این شرایط با امکانات و منابع کم مالی مهم و افتخار است و نیاز است مدیریت امکانات موجود را داشته باشیم.



اوقات شرعی
آب و هوا