+ 0 -
ADA

استاندار کرمانشاه خبر داد:

مشکلات کاغذ مطبوعات با حضور نمایندگان رسانه‌ها بررسی می‌شود

استاندار كرمانشاه گفت: مشکلات کاغذ مطبوعات با حضور نمایندگان رسانه‌ها بررسی می‌شود.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس هوشنگ بازوند در نشست ستاد تنظیم بازار کرمانشاه اظهار داشت: متاسفانه به دلیل تشدید تحریم ها،  مطبوعات استان در زمینه تامین کاغذ دچار مشکلات جدی شده اند و تداوم فعالیت مطبوعات برای توسعه استان کرمانشاه یک ضرورت جدی است.

وي تصريح كرد: متاسفانه برنامه مدونی برای ساماندهی کاغذ و توزیع کاغذ مورد نیاز مطبوعات وجود ندارد لذا به منظور ساماندهی این مهم، به زودی در قالب یک نشست تخصصی موضوع تامین سهمیه کاغذ مورد نیاز مطبوعات با حضور نمایندگان رسانه ها و دستگاه های ذی ربط بررسی می‌شود.

وي همچنين در اين جلسه اظهار داشت: هزینه های اجاره بها در کرمانشاه یک افزایش بسیار غیرمنطقی و سرسام‌آوری داشته است و زندگی مردم را دچار مشکل کرده است.

مقام عالي استان بيان داشت: متاسفانه عده ای سودجو هر قیمتی دلشان می خواهد به مردم و به ویژه اقشار ضعیف تحمیل می کنند که تداوم این وضعیت قابل قبول نیست لذا در همین راستا کمیته ای در زیرمجموعه ستاد تنظیم بازار به منظور رسیدگی به وضعیت اجاره بها در استان تشکیل گردیده تا به این نابسامانی ها برخورد کند.

وي تاكيد كرد: باید این کمیته درصد مشخصی برای میزان افزایش اجاره بها تعیین کند و بر رعایت آن به شکل جدی نظارت کند و با سودجویان برخورد کند.

وي گفت: خوشبختانه جلسات ستاد تنظیم بازار نتیجه خوبی در کنترل قیمت ها در بازار و جلوگیری از نابسامانی ها و التهابات عرضه کالاها و بهبود قیمت ها دراستان گذاشته است و کرمانشاه دیگر گرانترین استان نیست.



اوقات شرعی
آب و هوا