+ 0 -
ADA

استاندار کرمانشاه در آیین تجلیل از پیشکسوتان جهاد و مقاومت:

معنویت در جبهه موتور محرک دفاع مقدس بود/ تاریخ به رشادت رزمندگان در دفاع مقدس برای حفظ خاک ایران اسلامی افتخار خواهد کرد


استاندار کرمانشاه در آیین تجلیل و تکریم از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت استان کرمانشاه گفت: دفاع مقدس یکی از پرافتخارترین دستاوردهای انقلاب است و آیندگان هم به این دستاورد افتخار خواهند کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه؛ «هوشنگ بازوند» در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، ایثارگران و‌پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس و سردار سرافراز اسلام شهید «حاج قاسم سلیمانی» اظهار داشت: در تاریخ این مرز و بوم این یادگار ارزشمند تا ابد روایت خواهد شد که چگونه رزمندگان با رشادت، مجاهدت، شهادت و‌ تقدیم ۲۰۰ هزار شهید از وجب به وجب خاک ایران اسلامی دفاع کردند و از مرزهای کشور حفاظت و حراست شد.

 

نماینده عالی دولت در استان از دفاع مقدس به عنوان گنجینه ای بسیار ارزشمند نام برد که  سرشار از معنویت، ایثار، فداکاری و ایمان است و سرچشمه این مخزن از قیام عاشورا و کربلای حسینی گرفته شده است.

 

استاندار کرمانشاه در ادامه به تشریح و‌تبیین برخی ویژگی‌های بسیار مهم دفاع مقدس پرداخت و بیان داشت: معنویت در جبهه موتور محرک دفاع مقدس بود و راز و نیازهای شبانه رزمندگان یکی از عوامل اصلی در شکل گیری این فضای معنوی بود.

 

وی افزود: در بُعد سیاسی دفاع مقدس توانست مرز اسلام ناب محمدی و اسلام آمریکایی را مشخص کند و دستاورد سیاسی این حماسه بیداری اسلامی بود که دستاورد و ویژگی خاص دفاع مقدس بود.

 

مقام ارشد استان از دیگر ویژگی دفاع مقدس به تاثیر گذاری جبهه در جامعه اشاره کرد و تصریح کرد: این اثر گذاری تا حدی بود که مردم اداره جنگ را بر عهده گرفتند و همه اصناف و اقشار در جنگ حضور داشتند.

 

استاندار کرمانشاه خاطرنشان ساخت: ما باید بتوانیم این تاثیرگذاری‌ها را امروز نیز حفظ کنیم و‌ در شرایطی که درگیر جنگ اقتصادی و تحریم های ظالمانه هستیم به این تاثیر و‌ فضای دفاع مقدس و ایثارگری ها نیاز داریم و فرهنگ سازی در دفاع مقدس را باید به کار ببریم تا بتوانیم بیماری منحوس کرونا را نیز شکست دهیم.



اوقات شرعی
آب و هوا