+ 0 -
ADA

مديركل دفتر بازرسي استانداري:

ملاقات مردمي استاندار كرمانشاه فردا در شهرستان سرپل ذهاب برگزار مي شود/ معاونين استانداري هم در اين مراسم حضور دارند

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری گفت: مهندس بازوند استاندار كرمانشاه فردا جمعه در شهرستان سرپل ذهاب با مردم شریف این شهرستان ملاقات عمومي خواهد داشت.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ حجت الاسلام و المسلمين عزيزي بيان داشت: اين ملاقات عمومي در راستاي تكريم ارباب رجوع و پاسخگويي به مسائل و مشکلات در دو نوبت صبح و عصر در محل فرمانداري شهرستان سرپل ذهاب برگزار خواهد شد.

وي اظهار داشت: مردم شریف شهرستان سرپل ذهاب مي توانند فردا با حضور در محل فرمانداري سرپل ذهاب با مهندس بازوند استاندار محترم ملاقات داشته و مشكلات و مسائل خود را با ايشان مطرح كنند.

وي گفت: آقاي الهي تبار معاون محترم سياسي و امنيتي، دكتر حاتمي معاون محترم هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع، مهندس سالاري معاون محترم امور عمراني استانداري و همچنين تعدادي از مديران اجرايي استان در پاسخگويي به مردم فردا استاندار محترم كرمانشاه را در سفر به شهرستان سرپل ذهاب همراهي مي كنند.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری تصريح كرد: مهندس بازوند و معاونين استانداري همواره به پاسخگويي و تكريم مردم اهتمام دارند و با برنامه هاي مختلف همچون ملاقات مردمي و حضور در سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد)  خود را ملزم به پاسخگويي مي دانند كه اين مهم يكي از زمينه ها و بسترهاي موثر براي تسريع در حل مشكلات و مسائل مردم شريف استان است.

حجت الاسلام و المسلمين عزيزي گفت: مديران استان هم به تبعيت از مديريت ارشد استان در راستاي تكريم ارباب رجوع و پاسخگويي به مردم برنامه هاي خود را پيگيري مي كنند و ما در دفتر بازرسي استانداري يكي از اولويت هاي مهم كاري خود را نهادينه ساختن فرهنگ پاسخگويي و تكريم ارباب رجوع توسط دستگاه هاي اجرايي اعلام كرده ايم.



اوقات شرعی
آب و هوا