+ 0 -
ADA

تاکید معاون استاندار بر جذب منابع توسط دستگاه‌های اجرایی:

مهمترین شاخص ارزیابی عملکرد مدیران اقتصادی میزان موفقیت در جذب منابع اشتغالزا است


معاون هماهنگي امور اقتصادي استانداري كرمانشاه بر جذب منابع توسط دستگاه‌های اجرایی تاكيد كرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني استانداري كرمانشاه؛ جلسه کمیته اشتغال استان به ریاست دکتر باباخانی معاون هماهنگي امور اقتصادی استانداري و با حضور مدیران کل دستگاه های اجرایی و اعضای این کمیته برگزار گردید.

بهزاد باباخاني در این جلسه ضمن تبریک و تهنیت ولادت با سعادت حضرت فاطمه(س) و تبریک روز زن و مادر، به اهمیت برنامه‌های اشتغالزایی استان اشاره و گفت: اشتغالزایی و رفع بیکاری در استان کرمانشاه آنقدر اهمیت دارد که ریاست محترم جمهور در دیداری که استاندار محترم با ایشان داشتند بر لزوم تلاش‌ مضاعف برای زدودن چهره بیکاری و ایجاد اشتغال در استان کرمانشاه تاکید ویژه نمودند.

وی افزود: اگر می‌خواهیم بر مشکلات بیکاری استان غلبه شود لازم است سهم ویژه‌ای از اعتبارات ملی به دست بیاوریم اما قبل از آن باید از تمام ظرفیت‌های استان و امکاناتی که وجود دارد مانند تسهیلات بند الف تبصره ۱۸، تسهیلات اشتغال روستایی، تسهیلات مربوط به مددجویان کمیته امداد و ظرفیتهای بنیاد برکت به نحو احسن استفاده کنیم و مانع برگشت حتی یک ریال از منابع استان شویم.

معاون هماهنگي امور اقتصادي استانداري كرمانشاه در ادامه اظهار داشت: استاندار محترم تاکید فراوانی بر عدم برگشت منابع دارد لذا دستگاه‌های اجرایی باید تمام توان و ظرفیت خود را برای جذب منابع به کار بگیرند. همچنین تاکید ایشان بر این است که هر دستگاه اجرایی و بانک عاملی که در جذب منابع کوتاهی کند به افکار عمومی معرفی گردد.

 



اوقات شرعی
آب و هوا