+ 0 -
ADA

استاندار کرمانشاه خبر داد:

موافقت وزارت کشور عراق با بازگشایی مرز خسروی در ایام اربعین/ خدمات اپراتورها به مشترکین کرمانشاهی ضعیف است

 مهندس بازوند استاندار کرمانشاه صبح پنجشنبه در نشست شورای توسعه و برنامه ریزی استان اظهار داشت: روز گذشته در قالب هیئتی به ریاست دکتر رحمانی فضلی با وزیر کشور عراق در بغداد دیدار کردیم.

به گزازش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس هوشنگ بازوند در نشست شوراي برنامه ريزي و توسعه استان افزود: یکی از مهم ترین مباحث این نشست به بررسی موضوع بازگشایی مرز خسروی در ایام اربعین اختصاص داشت.

وي ادامه داد: خوشبختانه وزارت عراق به عنوان متولی مرزهای این کشور، با موضوع بازگشایی مرز خسروی موافقت کرد و البته برای نهایی شدن، این موافقت نامه باید به تصویب هیئت دولت عراق برسد.

وي افزود: در این نشست همچنین در موضوع چگونگی خدمت رسانی مطلوب به زائرین و امنیت مرزها توافقات خوبی صورت گرفت.

استاندار كرمانشاه همچنين گفت: در نشست شورای برنامه ریزی استان ۲۷ پروژه برای ارایه در شورای توسعه شرق و غرب به تصویب رسید که حداقل ۱۰ پروژه آن در راستای توسعه متوازن به تصویب می رسد.

مهندس بازوند تصريح كرد: جمعیت ۲ میلیون نفری کرمانشاه سالیانه حداقل ۳۰۰ میلیارد تومان بابت دریافت خدمات مناسب به اپراتور ها پول پرداخت می کنند ولی خدمات ارایه شده چندان مناسب نیست.

وي بيان داشت: اپراتورهایی که در کرمانشاه فعالیت می کنند خدمات مناسبی به مشترکین ارائه نمی دهند.

استاندار كرمانشاه اظهار داشت: در بسیاری نقاط استان دارای نقاط کور هستیم و یا آنتن دهی ضعیف است. همراه اول در همین شهر کرمانشاه داری نقاط کور آنتن دهی است که این قابل قبول نیست.

وي افزود: در مسیر کرمانشاه تا قصرشیرین ۲۲ نقطه کور آنتن دهی وجود دارد که با توجه به مهم بودن این محور، تداوم آن قابل پذیرش نیست.



اوقات شرعی
آب و هوا