+ 0 -
ADA

مديركل دفتراموراجتماعي استانداري خبرداد:

موسسه بيماري هاي نادر ايرانيان و مركز مطالعات راهبردي اورامانات آباد رسما کار خود را آغاز کردند


طي مراسمي در دفتر امور اجتماعي و فرهنگي پروانه فعاليت سازمان مردم نهاد موسسه بيماري هاي نادر ايرانيان و مركز مطالعات راهبردي اورامانات آباد به امضاي دكتررازاني استانداركرمانشاه توسط مدیرکل اجتماعی و قرهنگی صادر شد.

به گزارش واحد خبر اداره كل روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ گودرزی مديركل دفتراموراجتماعي استانداري گفت:  از آنجا كه دولت نمي تواند همه امور کشور و نیازمندی‌های جامعه و هر آنچه یک کشور نیازمند است را بر عهده داشته باشد لذا برای خدمات رسانی بهتر و انجام امورات عامل المنفعه ، سازمان‌های غیردولتی بهترین گزینه میباشند.
 وي افزود: سرمایه اجتماعی ما در سایه اعتماد دولت و مردم و نقش دادن به گروه‌های مردمی تقویت خواهد شد.

گودرزی گفت: دولت ها به تنهایی قادر نیستند مشکلات جامعه امروز را حل و مدیریت نمایند.
مدیرکل اجتماعی استانداری با اشاره به تقویت همه جانبه و  کمی و کیفی سمن ها در دولت یازدهم گفت: سیاست دولت  تدبيرو اميد بر این است که در همه امور وظایف را به مردم، انجمن‌ها و تشکل‌ها واگذار شود زیرا هر جا به مردم اعتماد شده است موفق بوده ایم .
گودرزي افزود: این دولت تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد را نه تنها تهدید نمی‌بیند بلکه به عنوان فرصت تلقی می‌کند و معتقد است که برای توسعه کشور، نیازمند به جامعه قدرتمند در سایه مشارکت همه آحاد جامعه هستیم.

وی ادامه داد: برای داشتن جامعه توانمند نیاز به برون سپاری و واگذاری امورات به مردم که در قالب سازمان های مردم نهاد ظرفیت های خوبی را برای توسعه پایدار بوجود آورده اند می باشیم.

مديركل دفتراموراجتماعي استانداري تصریح کرد: هر چه بتوانیم مشارکت مردم را در زمینه‌های مختلف تسهیل کنیم جامعه ما توانمندتر و قدرتمندتر می‌شود.



اوقات شرعی
آب و هوا