+ 0 -
ADA

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری:

میادین میوه و تره‌بار در ۶ منطقه شهر کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: به منظور رفاه حال مردم و دسترسی به مایحتاج عمومی شان و نیز نظارت بهتر بر بازار، راه‌اندازی میادین میوه و تره بار در ۶ منطقه شهر کرمانشاه در دست بررسی و اجراست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه؛ دکتر عبدالوحید محمدی طی گفتگویی با اشاره به تشکیل کمیته‌ای مشترک با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی به منظور نظارت روزانه بر بازار افزود: در راستای تنظیم بازار، ایجاد میدان میوه و تره بار مشابه شهر تهران برای تامین کالاهای اساسی مردم در شهر کرمانشاه و سایر شهرستان های استان در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: به همین منظور برای راه اندازی میدان میوه و تره بار در ۶ منطقه شهر کرمانشاه توافقاتی صورت گرفته است و منتظر تصویب شورای اسلامی شهر کرمانشاه هستیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه افزود: در شهرستان‌ها نیز در فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها مذاکراتی برای راه اندازی میادین میوه و تره بار در حال انجام است.

محمدی تاکید کرد: راه اندازی این میادین نقش مهمی در تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، حذف واسطه‌ها و کنترل تورم دارد.

تولید گوشت مرغ در کرمانشاه رو به افزایش است

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه همچنین با اشاره به وضعیت توزیع گوشت مرغ در استان گفت: میزان جوجه ریزی رو به بهبود است و تولید گوشت مرغ افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه مشکل کاهش تولید گوشت مرغ یک مشکل سراسری است گفت: وضعیت جوجه ریزی در حال حاضر مطلوب است و این مشکل به زودی رفع خواهد شد.

 



اوقات شرعی
آب و هوا