+ 0 -
ADA

استاندار کرمانشاه:

نگاه انتخاباتی به انتصابات، توسعه کرمانشاه را با چالش مواجه می کند


استاندار کرمانشاه گفت: ادارات و مجموعه‌های مختلف استان باید بر اساس سیاست های کلان توسعه کشور و اولویت های استانی عمل کنند ولی متاسفانه برخی انتصابات صورت گرفته طی سالیان گذشته نه تنها در این راستا نبوده بلکه با نگاه سیاسی و اهداف انتخاباتی صورت گرفته است که این رویه شوم به توسعه کرمانشاه لطمات فراوانی زده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه؛ "بهمن امیری مقدم" در نشست معرفی رئیس جدید اداره غله و خدمات بازرگانی استان که با حضور مازیار احمد حسینی سرپرست معاونت برنامه ریزی شرکت بازرگانی دولتی ایران برگزار شد، اظهار کرد: استان کرمانشاه از منابع آبی مناسب، زمین حاصلخیز، آب و هوای معتدل و چهارفصل برخوردار است ولی متاسفانه طی این سال‌ها از این پتانسیل ها و ظرفیت ها برای تولید بهتر و اشتغال بیشتر به خوبی استفاده نشده است.

امیری مقدم ادامه داد: خوشبختانه با انتصاب آقای چاله چاله به عنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی، در این مجموعه تحول مناسبی شکل گرفته و با فاصله گرفتن از آن رویه‌های غلط گذشته، به دنبال اجرایی کردن سیاست های توسعه‌ای حوزه کشاورزی است.

وی در ادامه بر ضرورت استفاده از افراد متخصص در تدوین و اجرای برنامه‌های حوزه کشاورزی تاکید کرد و گفت: نیروهای متخصص و توانمند سرمایه هر مجموعه محسوب می شوند و باید فارغ از دسته بندی های سیاسی از ایده‌ها و طرح‌های آنها برای توسعه استان استفاده کرد.

مدیر ارشد استان رعایت الگوی کشت را در درازمدت به سود کشاورزان و استاندارد و دانست گفت: مجموعه جهاد کشاورزی باید با برقراری یک ارتباط مناسب و مداوم و حمایت به موقع و صحیح، کشاورزان را به مشارکت در برنامه‌های توسعه‌ای تشویق کند.

وی همچنين بر افزایش نظارت ها در حوزه پرداخت تسهیلات تاکید کرد و گفت: برخی از افراد فرصت طلب با سوء استفاده از تسهیلات دولتی و صرف آن در جاهای دیگر، برای خود ثروت فراوان نامشروع به هم زده‌اند که این اتفاقِ بسیار بد ناشی از ضعف نظارت ها بوده است.

در پایان این نشست استاندار کرمانشاه از خدمات ماشالله ارویسی رئیس سابق اداره غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه که به افتخار بازنشستگی نائل آمده تجلیل و برای علی ملکشاهی رئیس جدید این مجموعه نیز در انجام وظایف محوله، آرزوی موفقیت کرد.

 



اوقات شرعی
آب و هوا