+ 0 -
ADA

استاندار کرمانشاه:

نیروی انتظامی با اخلاق‌مداری و اقتدار بسترساز امنیت برای کشور شده است


استاندار كرمانشاه گفت: نیروی انتظامی با اخلاق‌مداری و اقتدار بسترساز امنیت برای کشور شده است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني استانداري كرمانشاه؛ "هوشنگ بازوند" در آیین صبحگاه عمومی یگان های انتظامی استان کرمانشاه که به مناسبت هفته ناجا و با حضور رئیس دادگستری استان، دادستان کرمانشاه، اعضای شورای تامین و فرماندهان نظامی در ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد؛ اظهار داشت: امروز نیروهای نظامی و انتظامی با رشادت و از ازخودگذشتگی از مرزهای این سرزمین اسلامی حفاظت و حراست می کنند و تاکنون شهدای بسیاری را در این راه تقدیم کرده اند و دفتر این شهادت طلبی همچنان مفتوح است.

وی افزود: امروز نیروی انتظامی با اخلاق‌مداری، صلابت، اقتدار، امانت‌داری، تواضع و مردمداری بسترساز امنیت برای کشور و مردم شده است.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: بی‌گمان مردم ایران همیشه قدردان این خدمات و زحمات هستند و این سرمایه‌ای گرانقدر برای نیروی انتظامی است.

رئیس شورای تامین استان خاطرنشان ساخت: نیروی انتظامی یک نیروی مدنی و مردمی است و گره بسیاری از مشکلات مردم توسط این عزیزان گشوده می شود.

وی با تاکید بر اینکه شعار امسال امنیت و سلامت برای همه است در ادامه عنوان کرد: امسال به دلیل شیوع کرونا، کشور در شرایط بسیار ویژه ای است. هم اکنون ۶۷۰ نفر در بیمارستان های استان بستری هستند و اگر این تعداد به مرز ۸۰۰ نفر برسد ارائه خدمات به این حجم از بیمار بسیار دشوار می شود.

بازوند یادآور شد: نیروی انتظامی یک نیروی مرتبط با جامعه و مردم است و می تواند با نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دادن تذکرات لازم به سلامت جامعه کمک کنند.



اوقات شرعی
آب و هوا