+ 0 -
ADA

معاون سياسي استاندار:

هفته دولت امسال ويترين برجسته ترين اقدامات و خدمات هفت ساله دولت باشد/ گزارش عملكردها بايد هنرمندانه و موثر ارائه گردد


معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري گفت: هفته دولت امسال بايد ويترين برجسته ترين اقدامات و خدمات هفت ساله دولت تدبير و اميد باشد لذا ضرورت دارد گزارش عملكردها به صورت هنرمندانه و موثر به مردم منتقل شود تا منجر به افزايش اميد و سرمايه اجتماعي در جامعه گردد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني استانداري كرمانشاه؛ محمد ابراهيم الهي تبار امروز در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت استان با گراميداشت شهيدان انقلاب اسلامي به ويژه "شهيدان رجايي و باهنر" اظهار داشت: اين شهيدان والامقام سوختند تا انقلاب و نظام جمهوري اسلامي زنده بماند و ما امروز امانتدار چنين نظامي هستيم كه بايد با تمامي توان از آن صيانت و پاسداري كنيم.

وي در ادامه با اشاره به شرايط برگزاري هفته دولت در شهريور امسال بيان داشت: ما هفته دولت امسال " كه آخرين هفته دولت در دولت دوازدهم است" را در شرايطي برگزار مي كنيم كه كشور در اوج تحريم هاي ظالمانه دشمنان قرار دارد و اين موضوع منجر به سخت شدن كار دولت به لحاظ محدوديت ها شده است و از سوي ديگر كشور تحت تاثير بيماري كرونا است و همچنين از سوي ديگر كشور در اوج تحريف ها از طرف ساختار رسانه هاي خارجي و بعضاً رسانه داخلي قرار دارد و اين همه شرايط نشان دهنده اوج مظلوميت دولت تدبير و اميد است.

رئيس ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان با اشاره به فرمايش مقام معظم رهبري مبني بر اينكه "اگر ما بتوانيم از گردنه تحريف ها عبور كنيم، تحريم ها را پشت سر خواهيم گذاشت" ادامه داد: دشمن در سه جبهه اقتصادي، ايجاد عمليات رواني و ايجاد آشوب به دنبال توطئه و نااميدي در كشور است لذا ما در داخل وظيفه داريم دستاوردهاي خوب و موثر دولت تدبير و اميد را براي مردم بازگو كنيم و ضمن ايجاد اميدواري در جامعه، سرمايه اجتماعي را افزايش دهيم كه همين اقدامات منجر به خنثي شدن توطئه هاي دشمنان خواهد شد.

وي تلاش براي زنده شدن روح اميدواري در جامعه را راهبرد بسيار مهمي براي تحقق برنامه ها و سياست هاي نظام جمهوري اسلامي ايران در راستاي توسعه و شكوفايي بيش از پيش كشور عنوان كرد.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري از افراد مومن به انقلاب، نظام و آرمان هاي والاي شهدا خواست كه با توجه به شرايط سخت و مسائل پيش آمده براي دولت نسبت به انعكاس واقعيت ها و دستاوردها اهتمام داشته باشند و شرايط كشور را براي مردم بازگو كنند.

الهي تبار، خروج آمريكا از برجام، تشديد تحريم ها، بحث كرونا، مسائل بين المللي و داخلي، سيل زلزله و ديگر مسائل را بسيار تاثيرگذار در كشور عنوان كرد و گفت: كدام دولت با اين حجم از سختي ها مواجه بوده؟ تمام اين سختي ها مظلوميت اين دولت را مي رساند لذا همه بايد با انصاف و دور تحريف ها نسبت به دستاوردها واقع بين باشيم و موج اميدواري را در جامعه افزايش دهيم.

وي با بيان اينكه در كشور خيلي زياد كار شده اما به اندازه كارها، برنامه هاي تبليغي و اطلاع رساني صورت نگرفته، بيان داشت: در همين استان كرمانشاه پس از هزار روز زلزله، هزار كلاس درس ساخته شده است كه براي همين يك كار بسيار موثر هيچ كار تبليغي صورت نگرفت و همچنين كشور در اوج سازندگي و عمران قرار دارد اما متناسب با كارهاي انجام شده، تبليغات و اطلاع رساني بسيار كمتر است.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري تصريح كرد: همه بايد توجه كنيم اگر اين دولت توفيقات  داشته اين توفيقات با حمايت ساير قوا و همچنين حمايت هاي مقام معظم رهبري حاصل شده و اگر صحبت از دستاوردهاي دولت مي شود در واقع متعلق به كل حاكميت است بنابراين بايد بر اساس رسالت ملي و انقلابي كه داريم به صورت هنرمندانه و اثر گذار اقدامات و خدمات اين دولت را براي مردم بازگو كنيم.

وي در ادامه سخنان خود با بيان اينكه هفته دولت امسال مصادف با ايام سوگواري و شهادت حضرت اباعبدالحسين(ع) شده است، اظهار داشت: بايد يك پيوست اطلاع رساني براي هفته دولت امسال تعريف سازي كنيم و همچنين جلسات با مسئولين روابط عمومي هاي استان و رسانه ها را در دستور كار خود قرار دهيم و فرمانداران در شهرستان ها نيز وظيفه دارند كه برنامه هاي اطلاع رساني خود را دنبال و پيگيري كنند.

الهي تبار بيان داشت: همچنين امسال با توجه به شرايط كرونا مانند سال هاي قبل برنامه مراسمات به صورت گسترده برگزار نخواهد شد و آنچه كه براي ما مهم و تاثير گذار است استفاده از فضاي رسانه به ويژه صداو سيما است كه انصافاً صداوسيماي مركز كرمانشاه خيلي پرتوان و پرتلاش كار مي كند كه جاي تقدير و تشكر دارد.

وي گفت: از مديران دستگاه هاي اجرايي استان مي خواهيم كه گزارش عملكرد دستگاه هاي خود را در اختيار رسانه ها قرار دهند زيرا رسانه ها داراي ظرفيت بسيار مناسبي براي انعكاس دستاوردهاي انقلاب اسلامي هستند.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري بيان داشت: به منظور تجديد ميثاق با آرمان هاي والاي شهدا، برنامه هاي هفته دولت با حضور مديران در مزار شهدا  به صورت محدود آغاز خواهد شد و هفته دولت با افتتاح طرح هاي عمراني و اقتصادي و همچنين نشست خبري مديران با رسانه ها ادامه پيدا خواهد كرد.

وي بزرگداشت ايامي همچون دهه فجر، هفته دفاع مقدس و هفته دولت را فرصتي براي پرداختن به عملكردها، دستاوردها، برنامه ها و سياست هاي انقلاب اسلامي برشمرد و گفت: بايد به خوبي از اين ايام در راستاي زنده شدن روحيه اميدواري و افزايش سرمايه اجتماعي با ارائه گزارش عملكردها و دستاوردها به صورت هنرمندانه استفاده كنيم تا مردم نسبت به آينده هر چه بيشتر اميدوار شوند.

 

         



اوقات شرعی
آب و هوا