+ 0 -
ADA

استاندار کرمانشاه:

هلال احمر، همواره در خط مقدم امدادرسانی حضور داشته است


استاندار كرمانشاه با تجلیل از جمعیت هلال احمر در بحران های مختلف گفت: هلال احمر همواره در خط مقدم امدادرسانی در بحران‌های مختلف مانند زلزله، سیل و کرونا حضوری موثر و آرامش آفرین داشته است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني استانداري كرمانشاه؛ "هوشنگ بازوند" در نشست کاری با مدیرعامل جمعیت هلال احمر و اعضای شورای معاونین این مجموعه عنوان کرد: ایران جزو کشورهای بلاخیز دنیا است و حوادث ویرانگری در قالب سیل، زلزله و خشکسالی به تناوب در آن رخ می دهد.

وی با تجلیل از نقش آفرینی‌های اثرگذار، پررنگ و محوری مجموعه هلال احمر در بحران‌های مختلف، گفت: این جمعیت هر چند یک نهاد دولتی محسوب می‌شود ولی در جامعه به عنوان یک مدنی و مردمی شناخته می‌شود که در بحران‌های مختلف در کنار آن‌ها بوده است.

بازوند تاکید کرد: مردم در بحران‌ها از حاکمیت توقع دارد که در کنار آن‌ها باشد و هلال احمر در این زمینه پیشگام بود و در همان لحظه اول حادثه در کنار آن‌ها بوده است.

وی عنوان کرد: هلال احمر در زلزله آبان ۹۶ و سیل بهار ۹۸ در خط مقدم امداد رسانی به مردم بود و در بحران کرونا نیز این این مجموعه در کنار دانشگاه علوم پزشکی برای مهار این بحران زحمت کشید‌ و در قالب طرح شهید حاج قاسم و تامین دستگاه‌های پزشکی زحمات بسیاری را متحمل شد که جای قدردانی بسیار دارد.

استاندار در ادامه به مرکزیت کرمانشاه در غرب کشور اشاره کرد و گفت: در این شرایط هلال احمر باید همیشه در آمادگی کامل برای امداد رسانی به استان‌های همجوار هم باشد و موفقیت در این حوزه نیازمند توجه و حمایت‌های ویژه از این مجموعه است.

 



اوقات شرعی
آب و هوا