+ 0 -
ADA

دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان:

همراهي و همكاري در اجراي طرح پاكسازي روحيه جهادي مي خواهد

دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان گفت: همراهي و همكاري در اجراي طرح پاكسازي مناطق آلوده روحيه جهادي مي خواهد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ علي شمشيري در بازديد سرزده از روند اجراي طرح كرامت 2 توسط بسيج در شهرستان اسلام آباد غرب و بررسي مشكلات موجود و كاستي هاي اين منطقه، در جلسه شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر اين شهرستان حضور يافت.

وي در اين جلسه، دستگاههاي خدمات رسان را به همراهي و همكاري جهادي در اجراي طرح با بسيج شهرستان با محوريت فرماندار و رئيس شورا در راستاي انجام مسئوليت هاي قانوني و اخلاقي فراخواند.

شمشيري ضمن تقدير و تشكر از اعضاء شوراي هماهنگي شهرستان در خصوص اقدامات صورت گرفته، اظهار داشت: هرچند اقدامات انجام شده متناسب با تنوع و گستردگي آسيب نيست اما همچنانكه امروز ما معتقديم اگر در گذشته دستگاه هاي ذيربط متناسب با شرح وظايف قانوني خود در حوزه عمل خوب اقدام مي كردند، قطعاً  وضعيت امروز ما به اين صورت نبود لذا در آينده اي نه چندان دور نسبت به عملكرد ما با هم همين ديد ونگاه قضاوت وجود دارد پس كاري نكنيم كه نگاه آيندگان نسبت به ما نگاه كنوني ما به گذشتگان باشد.

دبيرشوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان افزود: همه ما بعنوان وظيفه قانوني، شرعي و انساني مكلف هستيم در حوزه خدمت و اختيارمان احساس مسئوليت كنيم زيرا اگر غير از اين باشد چه بسا در اثر يك غفلت شاهد يك سوء رفتارهايي باشيم كه ما را دچار خسران و زيان نمايد و آنجاست كه آن مدير و كارگزاري كه بي تدبيري كرده باشد و در اثر غفلت او بخشي از جامعه به چالش كشيده شود، مرتكب گناهي  نا بخشودني شده است.

 وي ادامه داد: امنيت و آسايش امروز ما مرهون خون پاك و مقدس شهدا و ايثارگراني است كه با تقديم جان خود آسايش و امنيت را به جامعه ارزاني بخشيدند بنابراين ما در مقابل ايثارگري مجاهدان و شهداي عرصه هاي گوناگون دفاع از كيان اين سرزمين تعهد و وظيفه داريم كه با اعتقاد راسخ و تفكري بسيجي و جهادي در هر جايگاه و موقعيتي كه هستيم با تمام توان و با مديريت هوشمندانه به گونه اي آسيب هاي اجتماعي را مديريت و كاهش دهيم.

وي با بيان اينكه بخش عظيمي از اين آسيب ها ساخته و پرداخته نظام هاي سلطه و در راس آنها كه امريكا جهانخوار است، بر روشنگري، فراخوان و همراه نمودن مردم دراين مسير به جهت اجتماعي شدن امر مبارزه با مواد مخدر تاكيد كرد.

شمشيري بيان داشت: با توجه به اقدامات انجام شده در حوزه هاي مختلف و جديت استاندار محترم بعنوان مديريت ارشد استان و رياست شوراي هماهنگي در بحث مهار و حل آسيب هاي اجتماعي، اطلاع رساني از اقدامات انجام شده براي آگاهي عموم، امري ضروري است .

 دراين جلسه مسئولين كميته هاي تخصصي نيز گزارشي از اقدامات انجام شده تشريح كردند.



اوقات شرعی
آب و هوا