+ 0 -
ADA

مهندس بازوند-استاندار کرمانشاه- در نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان ثلاث باباجانی:

همه ی دستگاه ها از آغاز بحران تاکنون با تمام توان به آسیب دیدگان خدمت رسانی کرده اند

استاندار كرمانشاه گفت: همه ی دستگاه ها از آغاز بحران تاکنون با تمام توان به آسیب دیدگان خدمت رسانی کرده اند.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس هوشنگ بازوند در نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان ثلاث باباجانی افزود: از پیگیری‌های دلسوزانه آیت الله عراقی، دکتر نادری، امام جمعه شهرستان و فرماندار ثلاث باباجانی تشکر می کنم و همچنين از مردم عزیز ایران تشکر میکنم که در حمایت از آسیب دیدگان سنگ تمام گذاشتند.

وي گفت: مردم اورامانات با استقبال از کاروانهای پشتیبانی و حمایت کنندگان از آسیب دیدگان، فرهنگ بالای خود را به نمایش گذاشتند که می تواند الگویی برای بقیه کشور باشد.

استاندار كرمانشاه اظهار داشت: مدیران باید روند عادی سازی زندگی مردم در مناطق آسیب دیده را تسریع ببخشند. هنرنمایی و خلاقیت مدیران در موقع بحران مشخص می شود.

وي گفت: از شنبه (۲۷ آبان) باید تمام ادارات دولتی و بانک ها در مناطق زلزله زده در محل کار خود حاضر باشند. در صورتی که ساختمان اداره ای تخریب شده باشد، ارائه خدمات در زیر چادر یا کانکس انجام شود.

مهندس بازوند تصريح كرد: بنیاد مسکن برای اسکان موقت و دائم با مشارکت مردم اقدام کند تا روند بازسازی سریعا آغاز شود.

استاندار كرمانشاه گفت: مدیریت انقلابی و جهادی در بهره وری بالاست، که همه مدیران باید در روند بازسازی از الگوی مدیریت جهادی بهره بگیرند.

وي اظهار داشت: به همه خسارت دیدگان ۱۲ میلیون تسهیلات داده می شود تا روند اسکان موقت را زودتر آغاز کنند لذا باید نهایتا طی یک ماه، پرونده اسکان موقت حادثه دیدگان بسته، و روند اسکان دائم آغاز کنیم.

استاندار كرمانشاه گفت: لاشه احشامی که زیر آوار مانده است باید تا غروب شنبه، از آوار خارج و دفن شوند تا سلامت روستاییان زلزله زده به خطر نیفتد.

وي با بيان اينكه آموزش و پرورش سریعتر زمینه بازگشت دانش آموزان به مدارس را فراهم کند گفت: باتوجه به سرما، اهالی شهرستان ثلاث باباجانی نباید مشکل سوخت داشته باشند. هرچقدر که لازم است سوخت در اختیار آسیب دیدگان قرار گیرد. هزینه های آن را از ستاد بحران تقبل می‌کند.

وي تاكيد كرد: هر مدیری که نتواند مشکلات حوزه کاری خود در قبال حادثه دیدگان را به درستی و به موقع انجام دهد باید شب را در زیر چادر و کنار آسیب دیدگان سر کند تا مشکلات آنها را بهتر درک كند.



اوقات شرعی
آب و هوا