+ 0 -
ADA

معاون استاندار:

هيچ فردي از سوي استاندار براي تصدي شهرداري كرمانشاه معرفي نشده است

معاون هماهنگي امور عمراني استانداري گفت: هيچ فردي از سوي استاندار محترم كرمانشاه براي تصدي شهرداري كرمانشاه معرفي و پيشنهاد نشده است و هر گونه خبر و صحبت هايي كه در اين خصوص عنوان مي شود،  صحت ندارد و قوياً تكذيب مي گردد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس مهرداد سالاري طي گفتگويي با واحد خبر روابط عمومي استانداري؛ برخي شايعات و خبرها پيرامون اينكه فردي به نام آقاي صارمي از سوي استاندار كرمانشاه براي تصدي شهردار كرمانشاه معرفي شده را تكذيب كرد و گفت: هيچ فردي از سوي مهندس بازوند استاندار محترم و مجموعه استانداري براي تصدي شهرداري كرمانشاه به شوراي شهر كرمانشاه معرفي نشده و هر گونه اخبار پيرامون اين موضوع قوياً تكذيب مي گردد.

وي تصريح كرد: شخص استاندار محترم و مجموعه استانداري معتقد هستند كه خود شورا با ارتباطي كه با مردم دارند بايد شهردار را انتخاب كنند و برخي خبرهاي منعكس شده در تعدادي از كانال هاي خبري مبني بر اينكه آقاي صارمي از طرف استاندار كرمانشاه معرفي شده، كذب است و به هيچ گونه صحت ندارد.

معاون هماهنگي امور عمراني استانداري خاطرنشان ساخت: اينجانب با توجه به اينكه قرابت نزديكي با استاندار محترم دارم اين موضوع را قوياً تكذيب مي كنم.

وي همچنين با اشاره به اصالت بروجرديي آقاي صارمي گفت: در برخي كانال ها عنوان شده به لحاظ اينكه ايشان همشهري استاندار كرمانشاه است لذا از طرف آقاي مهندس بازوند براي شهرداري كرمانشاه پيشنهاد شده اما بايد توجه داشت كه آقاي صارمي اصالت بروجردي دارد و اصلاً همشهري استاندار كرمانشاه نيست.

مهندس سالاري يكي از درخواست هاي مهم استاندار و مجموعه استانداري از شوراي شهر كرمانشاه را انتخاب هر چه سريعتر شهردار با توجه به مشكلات و مسائل شهري عنوان كرد و گفت: از شوراي شهر كرمانشاه درخواست و انتظار داريم كه براي استفاده از فرصت ها و خدمات رساني هر بيشتر به مردم، شهردار كرمانشاه را هر چه سريعتر انتخاب كنند هرچند كه سرپرست محترم فعلي تمام توان خود را براي انجام امور شهري بكار گرفته ولي ماهيت سرپرستي انجام كارهاي كوتاه مدت است.



اوقات شرعی
آب و هوا