+ 0 -
ADA



پيام تبريك استاندار كرمانشاه به مناسبت روز مهندس/ تعهد، خلاقيت و سختكوشي مهندسان ايران اسلامي بي نظير است


مهندس بازوند استاندار كرمانشاه در پيامي فرارسيدن سالروز بزرگداشت خواجه نصرالدين طوسي و روز مهندس را به تمامي تلاشگران سختكوش، بااراده، توسعه ساز و تحول آفرين عرصه عمران و آباداني كشور و مهندسان متعهد و با دانش ايران اسلامي تبريك گفت.

در متن اين پيام آمده است:

انديشه ژرف و ذهن پوياي مهندسين، كاشف ارجمند نظم شگرف نظام هستي است كه با پويش مستمر عمر خود را صرف تدبر و تامل در راستاي كشف و تبيين روابط منطقي جهان و الهام‌گيري از نظم الهي در ساخت سازه‌هاي پايسته و پايدار در راستاي آرامش آدمي و رقم زدن توسعه و پيشرفت امروز و فرداي ايران اسلامي نموده اند.

امروز فرصتي است براي پاسداشت زحمات جامعه اي پرتلاش كه با مديريت جهادي و كوشش مستمر و با تعهد و تفكر و تكيه بر توان داخلي، انديشه و عمل در تمامي عرصه ها از دفاع مقدس تا به امروز در پيشرفت، شكوفايي و سربلندي ايران اسلامي نقش آفريني موثر داشته اند و در شرايط فعلي نيز كه كشور با تحريم هاي ظالمانه نظام سلطه و جنگ اقتصادي روبرو است، با تلاش دوچندان مسير توسعه را ادامه مي دهند.

مهندسان ايران اسلامي در تمامي بحران ها و به ويژه در زلزله كرمانشاه با تعهد و از خودگذشتگي تخصص و هنر خود را براي خدمت به مردم و ايجاد اميد در جامعه بكارگرفتند و با همت و غيرت مثال زدني در كنار مردم حضور داشتند كه شايسته تقدير و تشكر است.

بر اين اساس در اين خجسته روز ضمن تقدير از زحمات بي شائبه و بيدريغ جامعه مهندسان، علم، خلاقيت، نوآوري، ابتكار و اراده قوي اين عزيزان را ارج نهاده و بر خود لازم مي دانم از تلاش هاي خالصانه، عزم راسخ و همت والاي مهندسان شريف استان كرمانشاه تشكر كنم. اميد است با اتكال به خداوند منان در مسير توسعه پايدار، تعالي و پيشرفت استان كرمانشاه و ايران اسلامي موفق، سربلند و منصور باشيد.

بازوند

استاندار كرمانشاه

پنجم اسفند ماه 1399



اوقات شرعی
آب و هوا