+ 0 -
ADA



چشم روشنی استاندار کرمانشاه به خانواده چهارقلوهای کرمانشاهی


استاندار کرمانشاه به همراه مدیر درمان تامین اجتماعی و برخی مسئولان استان کرمانشاه، امروز با حضور در بخش مراقبت های ویژه کودکان و نوزادان بیمارستان حضرت معصومه (س) از نزدیک در جریان حال چهارقلوهای کرمانشاهی که پانزده آذر به دنیا آمده و در این بخش از آنان مراقبت می شود قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه؛ بهمن امیری مقدم استاندار کرمانشاه از اهدا یک واحد آپارتمان به والدین این نوزادان چهارقلو خبر داد تا صاحب خانه شوند.

دکتر حجتی پور مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه هم از اهدا ۲۸ میلیون تومان بعنوان هدیه مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به این نوزادان خبر داد و گفت: همچنین سازمان تامین اجتماعی ۵۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه به والدین چهارقلوهای کرمانشاهی اختصاص داد.

وی با مساعد اعلام کردن حال چهارقلوها از زحمات کارکنان بخش مراقبت های ویژه کودکان و نوزادان این بیمارستان در مراقبت از این نوزادان قدردانی و خاطرنشان کرد چهارقولها فردا از بیمارستان مرخص می شوند.

بهزیستی استان کرمانشاه هم علاوه بر ارائه مستمری برای این نوزادان، تامین شیرخشک آنان را تقبل کرد.

استاندار کرمانشاه همچنین پس از بازدید از بخش های مختلف بیمارستان حضرت معصومه (س) از جمله بخش ال، دی، آر (زایشگاه مدرن و منطبق با استانداردهای روز دنیا) از امکانات و فضای این بیمارستان سبز و نحوه خدمات در آن ابراز رضایت کرد.

 



اوقات شرعی
آب و هوا