+ 0 -
ADA

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار:

کرمانشاه در انتخابات جلوه گر وحدت ملی می شود


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با تاکید بر تقویت وحدت ملی در انتخابات اسفندماه تصریح کرد: کرمانشاه ظرفیت های و داشته های تاریخی، فرهنگی، مذهبی و قومی فراوانی دارد که می تواند جلوه گر وحدت ملی باشد.

به گزارش واحد خبر اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه؛ محمد ابراهیم الهی تبار در نشست با مدیران صداو سیمای استان کرمانشاه در محل این سازمان که با موضوع انتخابات برگزار شد، اظهار داشت:صدا و سیمای استان آنچنان که در پوشش اخبار زلزله، سیل و اربعین تلاش قابل تقدیری داشت می تواند در انتخابات نیز جلوه گر وحدت ملی در کرمانشاه باشد. 

وی افزود: صداو سیما تلاش های خوبی را در پوشش اخبار زلزله و سفرهای شخصیت های ملی انجام داد. در سیل فروردین ماه نیز همراه مسئولان بود و در اربعین حضور پررنگی داشت ونقش خود در اطلاع رسانی به مردم  را بخوبی ایفا کرد. 

رئیس ستاد انتخابات استان با اشاره به اهمیت و آثار ملی و بین المللی انتخابات تاکید کرد: انتخابات پشتوانه عظیمی برای تصمیم گیران کشور در عرصه ملی و بین المللی است و نشاط در بین مردم ایجاد می کند و به شکلی قدرت سرمایه  اجتماعی که تاکنون کشور را از سنگلاخ ها عبور داده به رخ می کشاند.

الهی تبار با تاکید بر اهمیت مشارکت در انتخابات تصریح کرد: رسانه ها و صدا و سیما فضایی در انتخابات رقم بزنند که همه احساس برد داشته باشند و به این پرداخته شود که استان فقط ۸کرسی در مجلس دارد و در نهایت این مردم هستند که تعیین کننده نمایندگان استان هستند.

وی ابراز امیداری کرد که  با  تلاش های همه دست اندرکاران امر انتخابات خصوصا مردم و کسانی که می توانند در مشارکت نقش آفرین باشند حضور با شکوه مردم و مشارکت مطلوبی رقم بخورد. 

رئیس ستاد انتخابات استان همچنین در این نشست با تاکید بر تمسک مجریان انتخابات به قانون افزود: توامان با رعایت بی طرفی تمام تلاش مان برگزاری سالم انتخابات و ایجاد فضای رقابتی و مشارکت حداکثری بوده است.

الهی تبار با اشاره به اهمیت فضای مجازی و دربرگیری گسترده آن گفت: یک عده ای در فضای مجازی  برای نیامدن مردم به پای صندوقها تلاش می کنند می طلبد که در این فضا نیز ورود موثری داشته و با محتوای موثر با این پیام ها مقابله کنیم.



اوقات شرعی
آب و هوا