+ 0 -
ADA

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار تاکید کرد

کرمانشاهی ها در مقابله با کرونا همصدا بوده اند


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه اطلاع رسانی شفاف به موقع و سریع از ابتدای طرح مقابله با کرونا در دستور کار استان بوده تاکید کرد: در استان کرمانشاه برای مقابله با کرونا چند صدایی وجود نداشته و همراهی و همدلی مردم و گروههای اجتماعی جای تقدیر دارد.

به گزارش واحد خبر اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه؛ محمد ابراهیم الهی تبار در جلسه شورای اطلاع رسانی استان در سرسرای استانداری کرمانشاه اظهار داشت: طرح "فاصله گیری اجتماعی"  حول سه محور جلوگیری از تردد های بی مورد ،تامین نیازهای مردم و جلوگیری از شیوع کرونا بود که اطلاع رسانی خوبی برای آن شکل گرفت و در کل اقداماتی که در استان شکل گرفت مطلوب بوده است.  

وی افزود: وضعیت استان کرمانشاه در بحث کنترل بیماری کرونا نسبت به کشور مناسب تر است و بین استانهای ۲۶تا ۲۸ قرار گرفته ایم و این حاصل رفتار قابل قبول و همراهی ۸۰درصدی شهروندان با برنامه های ستاد کرونا بوده است.

الهی تبار همچنین با اعلام  اینکه " براساس نظرسنجی صورت گرفته ۹۵درصد از طرح "فاصله گیری اجتماعی" استقبال نموده اند افزود:از ابتدای اجرای طرح، سازمانها تشکل ها و احزاب سیاسی ورود حامیانه داشته  و از مردم دعوت به مراقبت و رعایت توصیه ها کردند.

معاون استاندار ادامه داد: علاوه بر آن از ابتدای برنامه مقابله با کرونا در استان نیز شخصیت ها ادبی هنری و فرهنگی درخواست همکاری از مردم با توصیه ها را در فضای رسانه ای داشته اند که البته نیاز به باز نشر بیشتر دارد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه "نقض تصمیمات و توصیه های ستاد مقابله با کرونا به عنوان یک قبح اجتماعی مطرح شود" از رسانه ها خواست که موارد نقض تصمیمات ستاد کرونا از سوی برخی افراد، شرکت ها یا واحدها به عنوان رفتارهنجارشکنانه را  بازنشرکنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با اشاره به مسدود شدن پارکها، تفرجگاهها و اماکن گردشگری استان در روز سیزده بدر تاکید کرد: رسانه ها با فضاسازی و اطلاع رسانی مناسب مردم و شهروندان را به درخانه ماندن و عدم شکل گیری اجتماعات در روز طبیعت ترغیب کنند.

 



اوقات شرعی
آب و هوا