فرماندار روانسر در سامد مشکلات مردم را بررسی کرد


فرماندار شهرستان روانسر روز يكشنبه با حضور در مرکز سامد به صورت تلفنی با مردم گفت و گو و مشكلات آنها را مورد بررسي قرار داد

 

بنا به دعوت دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری، سعدی مصطفی زاده با حضور در مركز سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) استانداري کرمانشاه ، پاسخگوی سؤالات، درخواست ها، پیشنهادات و شکایات تلفنی مردم شریف شهرستان روانسر بود.

در این ارتباط که به مدت 2 ساعت به طول انجامید فرماندار روانسر به صورت تلفني و بر خط به سوالات 26 تن از ساكنان شهرستان روانسر پاسخ داد.

موضوعات مديريت شهري ، اشتغال،ساخت و ساز در مناطق روستایی و حاشیه شهر روانسر  ، ارائه خدمات شهری در حوزه مناطق حاشیه نشین شهر، از جمله درخواست هاي مردم روانسر از فرماندار این شهرستان در مركز سامد(سامانه ارتباط مردمي) استان کرمانشاه بود

به گزارش ايرنا، سامد به سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت اطلاق می شود که مردم می توانند از طریق شماره 111 درخواست ها ، شکایات و پیشنهادات خود را در خصوص دستگاه های مختلف دولتی اعلام کنند

شماره تلفن ۱۱۱ (سامد) خط ارتباط مردم با دولت است که هر هفته تعدادی از مدیران ستادی استانداری و دستگاه‌های اجرایی استان با اطلاع‌رسانی قبلی و  حضور در این مرکز به سوالات مخاطبان پاسخ می‌دهند.

دولت با راه‌اندازی سامانه ارتباط مردمی (سامد) گوشی به دست است تا با راهی مناسب و کم هزینه با مردم ارتباط مستقیم برقرار کند و گام‌های بزرگ‌تری در راستای رفع مشکلات آنها بردارد

 

 

 

 



اوقات شرعی
آب و هوا