+ 0 -
ADA



فرماندار روانسر : اجرای صحیح انتخابات و اصل بی طرفی در دستور کار ستاد انتخابات شهرستان روانسر است


فرماندار شهرستان روانسر گفت: اجرای صحیح انتخابات ، مبتنی بر قوانین و مقررات و اصل بی طرفی در دستور کار ستاد انتخاباتی شهرستان روانسر است.

حسین ویسمرادی در نشست توجیهی با نمایندگان فرماندار در شعبه های اخذ رای این شهرستان، افزود: متولیان برگزاری انتخابات، نقش اصلی و مسولیت مستقیم در برگزاری صحیح و قانونمند انتخابات  را بر عهده دارند.

وی توجه کامل به قانون و رهنمودهای مقام معظم رهبری را ، ضامن سلامت انتخابات دانست و اظهار داشت: وظیفه ما در انتخابات پایبندی به قانون و صیانت از آرای مردم است

فرماندار روانسر ، نمایندگان خود را به رعایت اصل بی طرفی توصیه کرد و گفت: تلاش تمام عوامل اجرایی انتخابات  اجرای دقیق قوانین است تا هیچ کس نتواند بر صحت اجرای آن خدشه و یا شبهه ای وارد کند.

 فرماندار روانسر با بیان اینکه  امانت داری مهمترین وظیفه مجریان برگزاری انتخابات در پای صندوق های اخذ رأی است اضافه کرد: مردم به مجریان برگزاری انتخابات اعتماد دارند و ما نباید به عنوان حافظان رأی مردم به نفع کسی یا جریان خاصی حرکت کنیم .

 ویسمرادی تصریح کرد: رعایت اصل بی طرفی، امانتداری و آگاهی بر وظایف از مهمترین ویژگیهای نمایندگان فرماندار است و  برقراری امنیت در شعبه های رأی گیری و تعامل قانونی با تمام ارکان صندوق را خواستار شد.



اوقات شرعی
آب و هوا