+ 0 -
ADA



حضور استاندار کرمانشاه در آیین شام غریبان حسینی


دکتر حبیبی، استاندار کرمانشاه، شامگاه پنجشنبه با حضور در هیئت رایت‌العباس(ع) در بلوار طاق‌بستان، در مراسم شام غریبان حسینی شرکت کرد؛ آیینی که با نوای مرثیه و اشک ارادتمندان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و اهل‌بیت مطهر ایشان حال‌وهوایی عاشورایی به خود گرفت.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمانشاه، این مراسم در فضایی سرشار از حزن و معنویت برگزار شد و عزاداران حسینی با نوا و زمزمه‌های عاشورایی، یاد مظلومیت اهل‌بیت امام حسین(ع) را گرامی داشتند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری و فرماندار کرمانشاه نیز در آیین شام غریبان حضور داشتند.