کرمانشاه در سوگ عاشورای حسینی؛
حضور نماینده ولی فقیه و استاندار کرمانشاه در اجتماع بزرگ عزاداران
همزمان با روز عاشورا، شهر کرمانشاه صحنه حضور پرشور هیئتهای عزاداری، سینهزنی و زنجیرزنی بود؛ آیینی که با حضور نماینده ولیفقیه در استان و استاندار کرمانشاه، جلوهای از ارادت مردم این دیار به حضرت اباعبدالله الحسین علیهالسلام را به نمایش گذاشت.
به گزارش روابط عمومی استانداری کرمانشاه، در این مراسم معنوی، عزاداران حسینی با نوای مرثیهخوانی و طنین سنج و طبل، در سوگ شهادت سید و سالار شهیدان به عزاداری پرداختند و خیابانهای شهر حال و هوایی عاشورایی به خود گرفت.
آیت الله غفوری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و دکتر حبیبی استاندار کرمانشاه نیز دوشادوش مردم عزادار کرمانشاه، به سوگواری پرداختند. معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری و فرماندار کرمانشاه نیز در آیین امروز حضور داشتند.