+ 0 -
ADA

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه:

شورای فنی یک نظارت کارشناسی و تسهیلگرانه بر طرح‌های عمرانی استان دارد


معاون عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: شورای فنی استان به عنوان یک مجموعه دغدغه‌مند یک نظارت کارشناسی، تسهیلگر و توسعه‌گرایانه بر طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی استان دارد.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمانشاه؛ طهماسب نجفی در نشست شورای فنی استان که با حضور مدبرکل دفتر فنی استانداری، دبیر شورای فنی استان و مدیران عضو برگزار شد؛ عنوان کرد: شورای فنی استان کرمانشاه با توجه به توانمندی‌های کارشناسی و کارآمدی‌ اعضای عضو این مجموعه، نقشی کلیدی در تسهیل گری و شتاب بخشی به فرایند توسعه استان در ابعاد مختلف آن دارد.

وی یادآور شد: طی این سال‌ها پروژه‌های بسیار مهم عمرانی در حوزه های مختلف ورزشی، فرهنگی، خدماتی، درمانی، کشاورزی و ... در شورای فنی استان مطرح و پس از بررسی های کارشناسی از مشکلات پیش رو گره گشایی شده است.

معاون عمرانی استاندار رسیدگی و حل اختلافات میان پیمانکار و دستگاه اجرایی را یکی از وظایف مهم شورای فنی دانست و گفت: حل اختلافات میان پیمانکار و دستگاه اجرایی در شورای فنی به کاهش مراجعات به دستگاه قضایی و انضباط مالی دستگاه‌های اجرایی، کاهش زیان ها و تسهیل در روند تعیین تکلیف و بهره برداری پروژه ها کمک می کند.

در ابتدای این نشست گزارش بازدید میدانی از سد گاوشان  ارائه و مورد بررسی  کارشناسی قرار گرفت.

در ادامه موضوع فسخ پیمان و رفع اختلاف میان پیمانکاران و چند دستگاه اجرایی پیرامون پروژه های عمرانی و زیرساختی مورد بررسی قرار گرفت و برای رفع مشکلات، تصمیم گيري شد.