پیام مشترک نماینده ولیفقیه در استان و استاندار کرمانشاه به مناسبت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاعرسانی دینی
به گزارش روابط عمومی استانداری کرمانشاه؛ متن این پیام بدین شرح است:
بسماللهالرحمنالرحیم
ٱلَّذِينَ يُبَلِّغُونَ رِسَٰلَٰتِ ٱللَّهِ وَيَخْشَوْنَهُۥ وَلَا يَخْشَوْنَ أَحَدًا إِلَّا ٱللَّهَۗ وَكَفَىٰ بِٱللَّهِ حَسِيبࣰا
احزاب ۳۹
همانان كه همواره رسالت هاى خدا را [به مردم] مى رساندند و از او میترسیدند و از هيچ كس جز او نمىترسيدند؛ و خدا براى حسابرسى كافى است.
در پرتو اندیشههای بلند معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (رضواناللهتعالیعلیه) و در امتداد رهنمودهای حکیمانهی مقام ولایت، سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی، یادآور یکی از رویشهای مبارک انقلاب اسلامی است؛ نهادی که از متن ایمان و باورهای اصیل مردم شکل گرفت و همچنان بهعنوان یکی از ارکان اثرگذار در عرصه فرهنگ، هدایت معنوی و «جهاد تبیین» نقشآفرینی میکند.
سازمان تبلیغات اسلامی در میدان پرتلاطم جنگ نرم و کارزار پیچیدهی روایتها، مأموریتی خطیر در مسیر تبیین حقیقت دین، صیانت از هویت اسلامیـایرانی، تحکیم بنیان خانواده، حمایت از جریانهای فرهنگی مردمی و مقابله هوشمندانه با آسیبهای اجتماعی را در مسیر تحقق تمدن نوین اسلامی بر دوش دارد.
بدیهی است؛ استمرار این حرکت نورانی، مرهون مجاهدت خالصانهی عالمان و مبلغان دینی، بانوان فاضله و فرهیخته، فعالان فرهنگی و قرآنی، مداحان اهلبیت علیهمالسلام و خادمان فرهنگ دینی است که با اخلاص و بصیرت، پرچم تبلیغ دین را در جامعه برافراشته نگاه داشتهاند.
ضمن گرامیداشت این مناسبت "تبیینی"، سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاعرسانی دینی را به تمامی خدمتگزاران عرصه فرهنگ دینی تبریک عرض نموده و از خداوند متعال، توفیقات روزافزون آنان را در مسیر تبیین و تبلیغ معارف اسلامی، اعتلای فرهنگ دینی و تحقق مأموریت بسیار مهم "جهاد تبیین" مسئلت مینماییم.