پیام مشترک نمایندهی ولیفقیه در استان و استاندار کرمانشاه به مناسبت هفتهی قوهی قضائیه
به گزارش روابط عمومی استانداری کرمانشاه، متن این پیام بدین شرح است:
بسمالله الرحمن الرحیم
هفتهی قوهی قضائیه، یادآور مجاهدتهای ماندگار شهید والامقام آیتالله دکتر بهشتی و یاران پاکنهاد اوست؛ بزرگمردانی که با اندیشهای ژرف، ایمانی استوار و نگاهی عدالتمحور، راه خدمت صادقانه به مردم و پاسداری از حق و قانون را به آیندگان آموختند.
قوهی قضائیه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، پناهگاه مظلومان، پاسدار حقوق عامه، نگهبان کرامت انسانی و رکن استوار تحقق عدالت اجتماعی است. بیتردید، اقتدار این نهاد شریف در سایهی قانونمداری، سلامت اداری، صیانت از بیتالمال، مبارزه با فساد و رسیدگی عادلانه به مطالبات مردم، زمینهساز افزایش اعتماد عمومی و تقویت سرمایهی اجتماعی خواهد بود که امید است با تلاش و همت مجموعهی دستگاه قضایی استان، این سرمایه روز به روز افزون گردد.
اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای والامقام هفتم تیر، بهویژه شهید مظلوم آیتالله دکتر بهشتی، هفتهی قوهی قضائیه را به رئیس کل محترم دادگستری استان، دادستان محترم مرکز استان، قضات فرهیخته، کارکنان پرتلاش، خانوادهی بزرگ دستگاه قضایی و مردم شریف و نجیب کرمانشاه تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال، سلامتی و توفیق روزافزون همگان را در مسیر عدالتگستری، احقاق حق، خدمت بیمنت به مردم و تحقق منویات مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله سید مجتبی خامنهای(مدظله العالی) مسئلت مینماییم.