+ 0 -
ADA



کرمانشاه در سوگ سید و سالار شهیدان؛ حضور مسئولان استان در میان عزاداران حسینی


همزمان با فرارسیدن شب عاشورای حسینی، شهر کرمانشاه حال و هوایی سراسر ماتم و ارادت به خاندان عصمت و طهارت به خود گرفت؛ استاندار کرمانشاه با حضور در چند هیات و مسجد، در سوگ مردم عزادار این شهر شریک شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمانشاه، دکتر منوچهر حبیبی چهارشنبه شب در این حضور معنوی، با همراهی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، فرماندار و شهردار کرمانشاه و مدیرکل حوزه استاندار، در مراسم عزاداری هیئت حضرت مسلم بن عقیل علیه‌السلام(مسجد ناصری)، هیات زنجیرزنان انصار محمدی و مسجد حاج شهبازخان حضور یافت و همراه با مردم مؤمن و دلداده اهل‌بیت علیهم‌السلام، به سوگ سالار شهیدان نشست.

در شب عاشورا، فضای شهر کرمانشاه آکنده از نوای حزن‌انگیز مرثیه‌خوانی، سینه‌زنی و زنجیرزنی عاشقان حسینی بود؛ مردمی که با لباس‌های مشکی، چشمانی اشکبار و دل‌هایی سرشار از ارادت، بار دیگر عشق دیرینه خود به مکتب عاشورا و پیام آزادگی امام حسین علیه‌السلام را به نمایش گذاشتند.