+ 0 -
ADA



پیام تبریک استاندار کرمانشاه به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و نکوداشت مقام زن و روز مادر


استاندار کرمانشاه در پیامی میلاد فرخنده و با سعادت کوثر امامت و ولایت، اسوه تمام عیار مکارم اخلاق و قله ی رفیع فضایل حضرت صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا (سلام‌‌الله‌علیها) روز گرامیداشت مقام زن و روز مادر را تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه؛ در متن پیام بهمن امیری مقدم آمده است: 

سالروز ولادت با سعادت یگانه دخت معزز نبی مکرم اسلام (صلوات‌الله‌علیه) حضرت فاطمه زهرا (سلام الله‌علیها)، اسوه بشریت، الگوی شجاعت، عصمت، فداکاری، معرفت، بصیرت و مجاهدت فرصتی است برای تجلیل از مقام مادر و زن و مبارکترین بهانه ممکن برای ادای احترام به مادران شهدا به عنوان الگوهای صبر و بردباری و ترویج سبک زندگی و مکتب فاطمی است. 

حضرت فاطمه زهرا (سلام الله‌علیها) به فرمایش رهبر معظم انقلاب  فجر درخشانی است که از گریبان او خورشید امامت و ولایت و نبوت درخشیده و آسمان بلند و رفیعی است که در آغوش آن ستاره های فروزان ولایت قرار گرفته و دارای صفات و کمالات اخلاقی برجسته¬ی آسمانی و ملکوتی است. حضرت فاطمه زهرا(س) نوع نگرش به شخصیت زن را تغییر داد و با شیوه زندگی خود که مملو از معنویت، اخلاق، تعادل و نقش‌آفرینی کامل و بهنگام در امور زندگی شخصی و جامعه بود، مراتب اهمیت و کرامت زن را ارتقا بخشید و امروز آموزه‌های سرشار از پاکی و نجابت آن کوثر قرآن، معیاری تمام‌عیار از مکارم اخلاق و آداب اسلامی برای رهروان آن صدیقه کبری است.

حضرت زهرا(س) فرزندانی را تربیت نمود که هر کدام با ایفای نقش بی نظیر خود، درس عزّت و سربلندی، عشق و وفاداری، تقوا و عبودیت، صبر و شکیبائی، شجاعت و کرامت، جهاد و مبارزه، مهر و عاطفه، ایثار وگذشت، جان فشانی در راه خدا و اسلام، صلح و مدارا را از خود به یادگار گذاشتند و برای مسلمانان اسوه و الگو شدند.

تاریخ سراسر مباهات ایران اسلامی سرشار از فداکاری و مجاهدت مادران و زنانی است که با تأسی از دخت گرامی پیامبر(ص) و قدرت ایمان در صحنه ها و عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، اقتصادی، ورزشی، اجتماعی و سیاسی مشارکت، درخشش و همراهی فعالانه داشته اند و با امید به آینده‌ای روشن از هیچ کوششی فروگذار نکرده و مانند دوران دفاع مقدس قهرمانانه در میدان مقاومت و ایستادگی حضوری شجاعانه و فداکارانه داشتند. 

زنان نقش بسيار موثري در بالندگي، توسعه و پيشرفت جامعه داشته و دارند و با تمام وجود در دفاع از انقلاب اسلامي همگام مردان تلاش و به همگان ثابت كردند كه براي دفاع از اسلام و انقلاب در اوج فداكاري و ايثارگري در مقابل توطئه هاي دشمنان ايستادگي و مقاومت مي كنند.

مادران فداكار و ايثارگري كه فرزندان خود را براي دفاع از اسلام و ميهن اسلامي در طول 8 سال دفاع مقدس تقديم اسلام و انقلاب كردند و هيچ افتخاري بالاتر از اين نيست كه مادري با افتخار فرزند خود را براي صيانت از ارزش هاي والاي اسلامي، تقديم اسلام كند.

اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز ولادت تجلی نور نبوی و گوهر درخشان امامت، بانوی با فضیلت دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) و نکوداشت مقام مادر و تبریک روزن زن به همه مادران معظم و سخت کوش و زنان فداکار ایران اسلامی و به ویژه خانواده های معظم شهدا از پروردگار مهربان توفیق و سربلندی روزافزونتان را خواستارم.

بهمن امیری مقدم

سوم بهمن ماه 1400

 



اوقات شرعی
آب و هوا