+ 0 -
ADA

بازدید معاون استاندار کرمانشاه از پروژه های عمرانی مسیر کربلا؛

اجرای طرح های زیرساختی برای رونق مسیر خسروی


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه از قطعه ۹ بزرگراه کربلا، مسیر اربعین و بتن ریزی جاده برکت بازدید کرد و پیگیر تسریع در اجرای این طرح ها شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمانشاه؛ طهماسب نجفی روز جمعه ابتدا از طرح تعریض چهار بانده قطعه نهم بزرگراه کربلا (سرپل ذهاب به قصر شیرین) که توسط پیمانکار اداره کل راه و شهرسازی در دست احداث است، بازدید و بر تسریع در اجرای طرح تاکید کرد.

 این مسیر با طول ۱۶ کیلومتر هم اکنون ۴۰ درصد پیشرفت دارد.

بازدید بعدی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری از جاده برکت بود که با همراهی فرمانده قرارگاه نجف سپاه پاسداران انجام شد.

سردار عظیمی و مهندس نجفی در این برنامه از محل تولید بتن غلطکی روسازی کنارگذر خسروی و مسیر انتقال و کیفیت اجرا بازدید کردند.

جاده برکت، مسیر ترانزیتی مرز بین المللی خسروی است که با هدف تسهیل در تردد زائران حسینی، مسیر تردد ماشین های سنگین(ترانزیت) را از مسیر زائران جدا کرده است.

این جاده در اربعین گذشته به صورت خاکی زیر بار رفت اما پس از اربعین، عملیات زیرسازی، بتن ریزی و آسفالت آن توسط قرارگاه نجف سپاه در دستور کار قرار گرفته که یک خدمت ویژه در حوزه تجاری و تسهیل تردد مسافری از مرز خسروی محسوب می شود.

 



اوقات شرعی
آب و هوا