+ 0 -
ADA

معاون استاندار کرمانشاه در شورای اطلاع سانی تاکید کرد

اطلاع رسانی خدمات دولت سرمایه اجتماعی را ارتقا میدهد /رفتار مردم کرمانشاه در کنترل کرونا قابل تقدیر است/ رسانه ها جوانمردانه به رسالت شان عمل کرده اند


معاون استاندار کرمانشاه با بیان اینکه دولت تدبیرو امید با وجود سختی ها و فشارهای اقتصادی کارنامه قابل قبولی بجا گذاشته تاکید کرد: می طلبد که دستگاهها و سازمان ها با هدف ارتقای سرمایه اجتماعی، خدمات و اقدامات دولت را به شکلی هوشمندانه و هنرمندانه اطلاع رسانی کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه؛ محمد ابراهیم الهی تبار در نشست اعضای شورای اطلاع رسانی که با حضور مدیران شرکت های خدمات رسان استان برگزار شد با اشاره به سال پایانی دولت تدبیر و امید گفت: دولت تدبیر و امید علیرغم همه تنگناها  به گواه دستاوردها و اقدامات در بخش های مختلف توانسته کارنامه قابل قبولی را ارائه گند.

وی با اشاره به گشایش های ایجاد شده در برجام و اقدامات خصمانه آمریکا پس از نقض این قرارداد بین المللی گفت: با نقض برجام، راهها و منافذ اقتصادی و ارتباطی کشور با فضای بین المللی بسته شد اما علیرغم همه محدودیت ها تلاش ها و اقدامات چشمگیری انجام شد که به خوبی بیان نشده است.

الهی تبار تصریح کرد: ما نتوانسته ایم بطور مطلوب، هنرمندانه و موثر عملکردمان را به افکار عمومی ارائه کنیم و نگفته ایم که اگر برجام نقض نمی شد و منافذ اقتصادی بسته نمی شد تا چه اندازه می توانستیم در تولید برق یا گاز در کشور پیشرفت کنیم.

دولت مظلومانه ارائه خدمات میدهد

معاون استاندار کرمانشاه با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در روز عید قربان تصریح کرد: امروز نظام مظلومانه دارد ارائه خدمات می دهد و آنچنان که مقام معظم رهبری فرمودند بحث تحریف و اثر آن بزرگتر از تحریم است که تحلیل بسیار هوشمندانه ای بود.

وی افزود: امروز بطور سازمان یافته علیه دولت تخریب می کنند که یا با اهداف انتخاباتی است یا اعتماد مردم را نشانه رفته که هر دو تیشه به ریشه نظام میزند چرا که مبحث نقد و تحریف از هم جدا هستند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه سامانه گرمسیری و عمران و آبادانی پس از زلزله کرمانشاه را به عنوان نمونه های بزرگ از خدمت رسانی دولت در استان نام برد و افزود: با توجه به درپیش بودن هفته دولت و دهه فجر ، دستگاهها و مدیران به دنبال ایجاد ارتباط موثر و هنرمندانه با مردم باشند.

وی تاکید کرد: اعتقاد داریم که هر چه با مردم صادقانه گفتگو شود، سرمایه اجتماعی را ارتقا داده ایم که موثر تر از بالا رفتن بسیاری از شاخص هاست.

هر نوع تبلیغاتی اثرگذار نیست

رئیس شورای اطلاع رسانی استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به ظرفیت بهره گیری دستگاهها از ماده چ قانون احکام دائمی اظهار داشت: دستگاهها برای هزینه کرد در موضوع اطلاع رسانی مانعی ندارند و می توانند یک درصد از اعتبارات خود را با صدا و سیما برای اطلاع رسانی عقد قرارداد کنند.

الهی تبار همچنین با تاکید بر اینکه اثرات اطلاع رسانی دستگاهها باید مورد ارزیابی قرار بگیرد افزود: این  اطلاع رسانی هوشمندانه است که موجب ارتقای سرمایه اجتماعی می شود و هر نوع تبلیغاتی اثرگذار نیست.

دستگاهها مطبوعات را تقویت کنند

وی  ادامه داد: موضوع اطلاع رسانی اقدامات فرصت مناسبی برای احیا و تقویت مطبوعات استان خواهد بود چرا که این مجموعه حامی خصوصی ندارد و دستگاهها می توانند آنرا تقویت کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه در ادامه نشست شورای اطلاع رسانی استان با اشاره به مشکلات کم آبی گفت: نیاز است که رسانه ها در این موضوع ورود جدی داشته و مردم را به سمت صرفه جویی هدایت کنند.

الهی تبار همچنین با  بیان اینکه استان در کنترل و مدیریت کرونا وضعیت  مطلوب تری داشته تصریح کرد: آمار بستری ها نسبت به ترخیصی ها کمتر شده و نزدیک به صد در صد کاهش داشته که نتیجه همراهی مردم و رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک بوده است.

باید از مردم استان در کنترل کرونا تشکر کرد

رئیس شورای اطلاع رسانی استان با تقدیر از همراهی مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید کرد: برای استمرار وضعیت فعلی و کاهش بستری هاو مبتلایان، رسانه ها همچنان مردم را به استفاده از ماسک و رعایت پروتکل ها تشویق کنند.

معاون استاندار کرمانشاه در ادامه با تبریک فرارسیدن روزخبرنگار و تقدیر از تلاشهای فعالان عرصه خبر اظهار داشت: رسانه ها و فعالان خبری ،جوانمردانه و شجاعانه در حوزه اطلاع رسانی چه در جنگ تحمیلی و در چه در حوادث دیگر برای ثبت افتخارات فرزندان ملت، جان خود را از دست دادند و این از خود گذشتگی به خاطر اعتقادراسخی بود که به رسالت شان داشتند.

 

 



اوقات شرعی
آب و هوا