+ 0 -
ADA

معاون استاندار:

بابرنامه ریزی مناسب از ظرفیت طرح گرمسیری بیشترین استفاده را ببریم

معاون هماهنگي امور اقتصادي استانداري گفت: بابرنامه ریزی مناسب از ظرفیت طرح گرمسیری بیشترین استفاده را ببریم.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ جلسه هماهنگی دستگاه های اجرایی مرتبط با طرح سرمایه گذاری  ایجاد  بزرگترین نخلستان منطقه،  به ریاست دکتر حاتمی و با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی مرتبط و سرمایه گذاران این طرح برگزار گردید.

معاون استاندار در این جلسه گفت: اهتمام جدی تیم مدیریتی استان با راهبری استاندار محترم در خصوص جذب و حمایت از سرمایه گذاری، منجر به حضور سرمایه گذاران در زمینه های مختلفی در استان شده است و این می تواند در رشد اشتغال و کاهش بیکاری در استان بسیار موثر باشد.

وی افزود: با کمک سرمایه گذاران داخلی و سرمایه گذارانی از کشور روسیه قرار است طرح بزرگترین نخلستان غرب کشور با ظرفیت اشتغالزایی بسیار خوبی در شهرستان های  قصرشیرین و گیلانغرب ایجاد و احداث گردد که می تواند باعث تحول جدی در تولید خرما بشود.

حاتمی اظهار داشت: طرح گرمسیری می تواند در توسعه کشاورزی و باغداری استان نقش اساسی داشته باشد و ما باید بتوانیم از این ظرفیت بیشترین استفاده را ببریم و به همین‌منظور ده هزار هکتار از اراضی آن منطقه به اجرای طرح های توسعه ای اختصاص داده شده که بخشی از آن برای توسعه فعالیت عشایر اختصاص داده میشود که هم بتوانیم در اسکان دائم عشایر کمک کنیم و هم  آنها بتوانند در توسعه  امور خود مشارکت کنند.



اوقات شرعی
آب و هوا