+ 0 -
ADA

مهندس بازوند استاندار کرمانشاه در آخرین نشست ستاد بازسازی مناطق زلزله زده در سال ۹۷:

بازسازی مناطق زلزله زده یک اولویت است

استاندار كرمانشاه گفت: بازسازی مناطق زلزله زده یک اولویت است، اما باید همزمان به فکر شغل، معیشت و کاهش آسیب‌های اجتماعی مردم نیز باشیم. تداوم حیات جامعه در گرو این است که مردم به آینده امید داشته باشند.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس هوشنگ بازوند در نشست ستاد بازسازی مناطق زلزله زده در سال ۹۷ كه با حضور نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه كرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: آيت الله علما پدر معنوی استان هستند. صمیمانه از دغدغه‌مندی و حمایتهای ایشان به ویژه نسبت به مردم مناطق زلزله زده تشکر می کنم. هر زمان که من و مدیران خدمت حضرت آیت الله علما شرفیاب شده‌ایم، اولین دغدغه ایشان وضعیت مردم در مناطق زلزله زده بوده است.

وي بيان داشت: همه ما باید تا پایان روند بازسازی در کنار مردم عزیز زلزله زده باشیم که این کمترین ادای دین به مرزداران سرافرازمان است.

استاندار كرمانشاه ادامه داد: 11هزار و ۷۸۰ پروانه ساخت در شهر سرپل ذهاب صادر شده است که تقریبا دوبرابر تعداد قبل از زلزله است که طبیعتا ساخت این تعداد واحد مسکونی کاری طاقتفرسا و زمانبر است. اما با لطف خدا، همت مردم و مسئولین تا پایان سال پیش رو، پرونده بازسازی در شهرهای زلزله زده بسته خواهد شد. 

مهندس بازوند گفت: از سازمان تبلیغات اسلامی گلایه داریم که به بیشتر قولهای خود مبنی بر کمک به بازسازی مساجد و اماکن مذهبی در مناطق زلزله زده به خوبی عمل نکرده است. رهنمودهای امام جمعه محترم میتواند در این عرصه راهگشا باشد.

وي افزود: بازسازی مناطق زلزله زده یک اولویت است، اما باید همزمان به فکر شغل، معیشت و کاهش آسیب‌های اجتماعی مردم نیز باشیم. تداوم حیات جامعه در گرو این است که مردم به آینده امید داشته باشند.

 



اوقات شرعی
آب و هوا