+ 0 -
ADA

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری تاکید کرد؛

تقویت گشت‌های امدادی در هفته پایانی مسافرت‌های نوروزی


سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه با اشاره به روند کاهشی تصادفات در جاده‌های استان در نوروز امسال بر تقویت گشت‌های امدادی در هفته پایانی مسافرت‌های نوروزی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه؛ "طهماسب نجفی" در جلسه شورای ترافیک استان که صبح امروز در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری تشکیل شد، اظهار داشت: آمارها تا پایان هفته اول مسافرت‌های نوروزی حاکی از کاهش 27 درصدی تصادفات و تلفات در جاده‌های استان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته است. 

وی با تاکید بر تقویت گشت‌های امداد جاده‌ای و پلیس راه در یک هفته باقی مانده مسافرت‌های نوروزی افزود: با توجه بهوقوع بیشترتصادفات در شب، ضرورت دارد گشت‌های شبانه پلیس راه بیشتر شوند. 

نجفی در ادامه با انتقاد از وضعیت آسفالت معابر شهر کرمانشاه تصریح کرد: انتظار داریم شهرداری در بحث ترمیم و لکه گیری اهتمام بیشتری داشته باشد. به عنوان نمونه در محور میدان آناهیتا تا دهکده المپیک آسفالت بسیار نامطلوبی را شاهد هستیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امورعمرانی استانداری کرمانشاه همچنین از اقدامات و برنامه‌های صدا و سیما در راستای ستاد تسهیل سفر و اطلاع رسانی تقدیر کرد و گفت: در چند روزی که به پایان سفرها باقی مانده با جدیت کمک شود که روند کاهشی تصادفات دنبال شود و فرمانداران بازدیدهای مستمری را از راه های شهرستان ها داشته باشند.



اوقات شرعی
آب و هوا