+ 0 -
ADA

استاندار كرمانشاه:

تمامي دستگاه ها براي ايجاد سرمايه گذاري وظيفه بسيار مهمي به عهده دارند

دهمین جلسه ستاد سرمایه گذاری استان به رياست مهندس بازوند استاندار كرمانشاه با بررسی چهار طرح صنعتی و گردشگری در سالن اميد استانداري برگزار شد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس بازوند در اين جلسه خواستار آسیب شناسی موانع سرمایه گذاری برای جلوگیری از طولانی شدن پروسه اداری شد.

وي در این نشست تاکید کرد: نباید پروسه اداری یک طرح برای سرمایه گذاری در استان تا یک سال طول بکشد لذا همه دستگاه هاي اداري و اجرايي استان وظيفه دارند كه نهايت اهتمام و تلاش خود را براي كم كردن پروسه اداري جهت ايجاد سرمايه گذاري بكار گيرند.

در این جلسه طرح تولید پنل های خورشیدی و تولید میلگردهای بازالتی ارائه که مشکل اين طرح واگذاری زمین کافی در شهرک های صنعتی و نیز تامین 26 مگاوات برق مورد نیاز عنوان شد.

استاندار کرمانشاه براي تسريع در اجراي اين پروژه 15 روز فرصت داد تا نسبت به تعیین تکلیف زمین این پروژه اقدام شود.

دستور کار بعدی متعلق به گروه سرمایه گذاری لعلی بود كه این گروه می خواهد در زمینه تولید و بسته بندی آب معدنی به همراه تولید بطری آب معدنی ، طرح هزار تن پرورش ماهی قزل آلا به همراه پنج میلیون قطعه تکثیر، طرح گلخانه هشت هکتاری و نیز طرح پرورش ماهی در قفس در استان کرمانشاه سرمایه گذاری کند.

استاندار کرمانشاه این طرح را به نفع توسعه گردشگری اعلام کرد و گفت: پرورش ماهی در قفس در حد خودش یک جاذبه گردشگری است.

وي این طرح را از پروژه های اصلی اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.

طرح گردشگری دستورکار بعدی این نشست بود که اين طرح نیازمند واگذاری زمین در یک منطقه گردشگری در استان برای استقرار هتل سوییت هایی در مقیاس کوچک و قابل حمل است.

آخرین طرحی که در جلسه امروز بررسی شد پروژه گردشگری هتل بیمارستان پارک کوهستان کرمانشاه با میزان سرمایه گذاری 40 میلیارد تومان بود.



اوقات شرعی
آب و هوا