+ 0 -
ADA



حضرت امام خميني (ره) الگوي عدالت خواهي و نماد مبارزه با اسكتبار جهاني بود


استاندار كرمانشاه در پيامي به مناسبت سالروز عروج ملكوتي امام خميني (ره) و فرارسيدن قيام پانزده خرداد بر لزوم همبستگي، اتحاد و انسجام براي مبارزه با استكبار جهاني تأكيد و آحاد مردم مومن، انقلابي و ولايتمدار استان را به استماع فرمایشات مهم مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی» به مناسبت سی و یکمین سالروز رحلت حضرت امام خمینی رحمه‌الله دعوت كرد.

در متن اين پيام آمده است:

حضرت امام خميني رحمه‌الله بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي مظهر آزادي و آزادگي و الگوي عدالت خواهي و فقر ستيزي، نماد مبارزه با اسكتبار جهاني و عالمي انديشمند و رهبري مردمي بود كه با هدايت هاي داهيانه خود روحيه ي خودباوري، استقلال و آزادي خواهي را احيا نمود. اهميت دادن به كرامت و ارزش هاي والاي انساني در جامعه و ايجاد عزت براي ايران اسلامي و مردم  از آثار و انديشه پاك و ناب اين رهبر فقيد و مجاهد نستوه است.

در سالروز عروج ملكوتي معمار كبير انقلاب اسلامي و يوم الله قيام خونين 15 خرداد ضمن گراميداشت ياد و خاطره امام راحل (ره) و  شهداي گرانقدر انقلاب اسلامي و در روزي كه نماد و تجلي همبستگي، وحدت و انسجام است براي ادامه راه امام (ره) و شهداي والامقام و تحقق آرمان هاي انقلاب اسلامي بار ديگر همپيمان مي شويم و با ايستادگي، همدلي و همراهي تحت زعامت رهبر فرزانه انقلاب حضرت آيت الله العظمي خامنه اي در مسير سربلندي، شكوفايي و توسعه ايران اسلامي با عزت و افتخار با اقتدار و صلابت، پايداري و پايبندي به ارزشها مقاوم و محكم حركت خواهيم كرد و به اين آزادگي، آزادي و استقلال مي باليم.

اينجانب ضمن عرض تسليت سالروز رحلت امام عظیم‌الشأن انقلاب و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام قیام پانزدهم خردادماه سال 1342، آحاد مردم مومن، انقلابي، ولايتمدار و شريف استان را به استماع فرمایشات مهم مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی به مناسبت سی و یکمین سالروز رحلت حضرت امام خمینی رحمه‌الله دعوت مي نمايم.

بیانات رهبر انقلاب ساعت ۱۱ روز چهارشنبه، از سایت، اینستاگرام و توئیتر KHAMENEI.IR و شبکه‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به‌صورت زنده پخش خواهد شد.

مراسم سالگرد رحلت بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی که هر سال با سخنرانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار میشد، با توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر عدم برگزاری تجمعات، امسال در حرم مطهر برگزار نمی شود.

 



اوقات شرعی
آب و هوا