+ 0 -
ADA

معاون استاندار کرمانشاه در آئین تکریم و معارفه فرماندار هرسین:

خدمت به مردم نام مدیران را ماندگار می کند/ فرمانداران برای پیشبرد سیاست های دولت تلاش کنند


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با تاکید بر لزوم پیشبرد سیاست های دولت از سوی مدیران گفت:آنچه که موجب قدرشناسی مردم و ماندگاری نام مدیران میشود خدمت صادقانه است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه؛ "حسین خوش اقبال" در آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان هرسین  با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهیدان، امنیت و آرامش امروز را دستاورد ارزشمند ایستادگی در جنگ تحمیلی دانست و گفت: احیای هویت ملی، انسجام اجتماعی و خوداتکایی خودباوری از آثار دفاع مقدس بوده است.

معاون استاندار کرمانشاه با اشاره با شرایط کشور و تنگناهای تحریم تاکید کرد: با هدایت های هوشمندانه رهبری، تدابیر دولت و همراهی مردم تا کنون دشمن نتوانسته کاری از پیش ببرد.     

وی بااشاره به ایستادگی ها و مجاهدت های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس گفت: امروز هم به همان روحیه سلحشورانه، امیدوارانه و همدلانه بردی گذار از  تنگنای تحریم و موج تحریف رسانه ای معاندان نیاز داریم. 

خوش اقبال با اشاره به سختی شرایط اقتصادی مردم تاکید کرد: علیرغم این تنگناها مردم صبر و حوصله بخرج داده اند که باید قدردان آن بود و این صبر مسئولیت ما را بیشتر کرده است.

معاون استاندار کرمانشاه با اشاره به سخنان ایراد شده در  آئین تکریم فرماندار هرسین اظهارداشت: باید قدر شناسی مردم راهم را قدر دانست و این خدمت صادقانه است که نام مدیران را ماندگار می کند. 

خوش اقبال با بیان اینکه بهترین قاضی ها در قبال عملکردها  مردم و زمان هستند افزود: مردم شهرستان‌‌ از مدیری قدرشناسی می کنند که بیش از ۴سال در شهرستان منشا خدمت  بوده است.

 

 معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه اصل برای دولت ثبات در مدیریت هاست تاکید کرد: تغییر فرماندار هرسین به تشخیص و صلاحدید استاندار صورت گرفته و حتما از شاه آبادی در مناصب دیگر بهره خواهیم برد.

خوش اقبال با اشاره به بومی بودن فرماندار جدید هرسین نیز گفت: کنجوریان در سخت ترین جاها خدمت داشته و امیدواریم با کمک مجموعه شهرستان در منصب جدید موفق باشد. 

وی با اشاره به بخشنامه های مکرر وزارت کشور در خصوص استفاده از نیروهای درون سارمانی در انتصابها گفت: در استان نیز این تاکید را دنبال کرده و از نیروهای درونی وزارت کشور بهره برده شده است.  

معاون استاندار خطاب به فرمانداران تاکید کرد: شما نماینده حاکمیت و دولتی هستید که مردم به آن رای داده اند و باید از دیدگاههای دولت دفاع کنید و از شهرستان ها رفع محرومیت کنید و در اجرای سیاست های دولت تمام تلاش تان را بکار بگیرید. 

خوش اقبال همچنین تاکید کرد: مدیران حق جابجایی هیچ مدیری را مگر با نظر و هماهنگی فرمانداران ندارند.

وی با تاکید بر لزوم همدلی و اتحاد بین مدیران و نمایندگان تصریح کرد: همواره به همراهی و اتحاد با نمایندگان محترم استان در مجلس اعتقاد داشته و داریم و متقابلا توقع داریم که نمایندگان محترم نیز با مدیران استان در پیشبرد برنامه های توسعه ای استان و شهرستان همراه باشند. 

معاون استاندار کرمانشاه ادامه داد: قانون اساسی به عنوان منشور اتحاد ما،مترقیانه اصل  تفکیک قوا را به مثابه چرخ دنده های هماهنگ برای حرکت سیستم لحاظ داشته است.ما جایگاه قانونگذاری را ظرفیت کلانی برای پیگیری مطالبات می دانیم و نظارت نمایندگان را هم فرصتی برای رفع نواقص و بهبود امور تلقی می کنیم.

وی تاکید کرد: انحراف از اصل نظارت به دخالت در امور اجرایی،علاوه بر کُند کردن سیستم و ایجاد ناهماهنگی، به فرصت سوزی و هزینه سازی منجر می شود. 

خوش اقبال در ادامه تصریح کرد: از فرماندار جدید انتظار می رود که از ظرفیت نماینده محترم شهرستان در مجلس شورای اسلامی در جهت تامین منافع و تحقق برنامه های توسعه ای بهره بگیرد و اولویت خود را رضایتمندی مردم قرار دهد.

معاون استاندار کرمانشاه با اشاره به ویژگی های هرسین افزود:  با وجود چهره های فاخر علمی و فرهنگی این شهرستان دارای ظرفیت های شایسته و بایسته ای برای توسعه است. بایستی با بهره گیری هوشمندانه از این ظرفیت ها ، ادبیات توسعه در شهرستان ارتقا داده شود.

خوش اقبال ادامه داد:  در بحث شاخص های اقتصادی وصنعتی با تلاشهای صورت گرفته  خوشبختانه هرسین در سالهای گذشته گام های مثبتی برداشته شده که استمرار و تقویت آن لازم دیده می شود.

وی همچنین با اشاره به فاصله شاخص های اجتماعی شهرستان با نقطه مطلوب گفت:انتظار می رود فرماندار شهرستان مطالبه گری قوی را برای تامین نیازها و رفع آسیب ها در شهرستان با استفاده از جایگاه نماینده استان در مجلس داشته باشد.

گفتنی است در این آئین، از خدمات و تلاشهای امیرشاه آبادی فرماندار سابق هرسین تقدیر بعمل آمد و کنجوریان به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان معارفه شد. 

 

 



اوقات شرعی
آب و هوا